Saturday, May 12, 2018

REVIEW: InnerShine Pati Prun Formulasi Baharu Tinggi Dengan Vitamin E, Tampil Jelita Dari Dalam

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Kali ini kolin nak berkongsi dengan korang semua macam mana nak tampil jelita di pagi Aidilfitri. Kecantikan seseorang bermula dari dalam, kalau jaga dalaman, sure dari luar kita dah nampak jelita bukan. Oleh sebab itu kolin mengambil keputusan untuk cuba amalkan InnerShine yang terbaru ini. InnerShine Pati Prun Formulasi Baharu Tinggi Dengan Vitamin E yang bermanafaat untuk tubuh badan, kecantikan dan seri wajah dari dalam. Itu dia, nak naik seri senang aje sekarang. Yang pasti korang hanya perlu amalkan sebotol sehari sebelum tidur atau di waktu awal pagi. Ianya produk berasaskan buah-buahan tau dan paling sesuai untuk vegetarian. Tinggi dengan serat, tinggi dengan Vitamin E dan ianya semulajadi. Ianya juga berupaya membantu sel-sel kulit yang telah pun rosak akibat radikal dari dalam. Sesiapa yang ada masalah perut tu, atau lebih tepat susah membuang tu, pun sesuai untuk minum InnerShine yang terbaru ini. 




Bagi kolin sendiri yang telah pun hampir seminggu mengamalkannya sememangnya suka sangat nak berkongsi. Iyelah benda bagus buat kaum hawa kita mesti nak sesama cantik kan. Untuk satu kotak mempunyai 12 botol ini sesuai di sejukkan dahulu sebelum minum. Kalau minum sejuk-sejuk memang enak dan rasanya tidak lah terlalu manis. Yang penting ianya boleh menampilkan seri seseorang itu dari dalam tau. Terbukti sebab parut-parut kasar di wajah kolin ini pun kian pudar semenjak kolin minum InnerShine. Korang kalau nak minum, goncang dahulu okay. Jangan terus minum sebab rasanya sure tak sedap nanti. Biarkan sejuk, goncang dan terus habiskan minum. Ianya tidak boleh di simpan setelah dibuka. Maklumlah bahan semua semulajadi nanti cepat rosak. 



buat yang ragu-ragu kolin nak share dengan korang semua bahan-bahan yang mereka gunakan iaitu:

Pati Prun, Maltodekstrin Rintang, Fruktosa, Pati Lobak Merah, Vitamin E, Mengandungi Penstabil menjadi kondisioner makanan yang dibenarkan dan bahan pewarna semulajadi.

Itu lah antara bahan yang digunakan oleh bagi menghasilkan InnerShine yang sangat super ini. Jangan risau nak amalkan sebab ianya HALAL tau. Nak tahu lebih banyak lagi korang harus ke laman web mereka di www.brandsworld.com.my okay. Kalau tak pun boleh ke Instagram mereka www.instagram.com/innershineclub dan kalau dah mula minum jangan lupa tangkap gambar korang bersama produk dan hashtag #innershinecantiksemulajadi tau. 




Nak cantik dan nak tampil berseri sekarang dah mudah sangat. Hanya perlu botol sekecil ini dah disiplin amalkan setiap hari aje. Kolin sendiri dah mula, sebab raya nanti boleh lah mekap nipis-nipis aje sebab dah cantik semulajadi kan hihihi. Maklumlah pergi beraya nanti pasti panas habis lah mekap semua cair nanti. Ini lah penyelamat kolin - InnerShine 

So jangan lupa dapatkan pati prun korang dari InnerShine dan elok amalkan masa berpuasa kerana ianya mengalakkan sistem penghadaman yang lebih sihat dan tubuh dapat menyerap nutrien yang lebih baik kan. Ingat ya korang, pesanan ini. Kita cantik dari dalam dan kekal awet muda dengan InnerShine Pati Prun yang terbaru ini sahaja. Mana muka yang tak cukup tidur nampak kusam tu pun boleh cuba hari ini. Beli dekat pasaraya terdekat okay.







Love,

Kolin Zainal 


No comments:

Post a Comment

loving me..loving you