Saturday, July 7, 2018

Rangkaian penjagaan gigi dari JORDAN untuk dewasa dan kanak-kanak

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Sering kali kita mengabaikan pemilihan berus gigi. Tetap dengan jenama lama, tetap dengan rekaan lama kan. Tak perasan ker sekarang dah ada pilihan yang lebih baik untuk kita guna. Kita tak pernah nak ambil tahu pun apa yang sesuai dan apa yang patut digunakan. Lagi lah untuk budak-budak, kita main beli yang murahan yang di jual tidak mengikut spesifikasi yang perlu untuk anak-anak kita. Gigi kan penting, benda pertama, senyuman kita tu penting. Kalau gigi bersih, senyuman menawan bukan kah membawa seribu satu kebahagiaan. Ceeewwwahh..kakak dah bermadah. Tapi betul tau, kalau kita bersedih senyuman la penawarnya. Untuk itu kolin memang tak pernah pilih yang lain selain dari jenama JORDAN untuk kegunaan keluarga kolin. Ikutkan dah hampir 5 tahun kolin pegang jenama ini dan selalu kolin sarankan pada kawan-kawan untuk lihat rangkaian berus gigi jenama ini dahulu sebelum yang lain.  Dan mesti korang tak sangka, jenama ini ada rangkaian penuh untuk anak dari umur 0 bulan tau. Lagi seronok, floss gigi untuk anak-anak pun dah ada juga. Kita kena lah didik pendidikan menjaga gigi dari kecil tau. Dan pastinya berita baik buat semua ibu bapa, ubat gigi untuk gigi susu dah ada, gigi kekal pun dah ada...HALAL lagi. Kalau nak tahu banyak lagi maklumat buka sahaja laman web https://en.jordan.no



Lengkap tau untuk kanak-kanak dari Jordan. Dedahkan mereka kepentingan jaga gigi dari kecil memang tak rugi. 

Bercerita pasal HALAL, produk ini telah mendapat sijil halal mereka yang disahkan oleh JAKIM pada 16 Mei 2018 tau. Jordan yang mengutamakan rangkaian 'floss-brush-rinse' ini sememangnya mempunyai pakej lengkap bagi memenuhi semua permintaan korang. Yang paling kolin teruja, adalah Adult Deep Clean dengan spiral 0.01 ultrasoft yang terbaru. Lagi sleek, lagi sophisticated dan sesuai untuk pengunaan gigi yang terlalu rapat, gigi hujung yang tidak dapat dicapai oleh berus gigi biasa malah kalau korang penguna pendakap gigi pun boleh pakai. Sebab berus halus dan rekaan kepala berus yang lebih kecil sudah tentu dapat membersihkan gigi kita dengan lengkap. Itu yang menambat hati kolin sebenarnya, mana nak dapat rangkaian macam ini dengan harga yang sangat berpatutan di Malaysia. Terkenal dengan Jordan is Scandinavia's ianya adalah yang terbaik. 







Kenapa kita tak mahu gunakan produk rangkaian terbaik kan? Nak tahu kenapa kolin kata rangkaian produk ini premium tengok video kat bawah ni okay. 





Tapi kali ini kolin lebih nak bercerita pasal produk untuk kanak-kanak. Untuk semua 'design award' yang dibarisi untuk semua peringkat umur ini sangat memberangsangkan. Kolin pasti semua ibu bapa, terutama seorang mak memang nak yang terbaik kan. Perhatikan berus gigi yang mereka ada untuk anak-anak kita. Dengan rekaan bulat, bulu berus yang lembut untuk gigi susu, dan paling bagus, korang perhatikan warna titik merah di tengah berus tu. Ianya menunjukkan ubat gigi yang diperlukan oleh seorang anak ialah sebanyak bulatan merah kecil itu sahaja tau. Pemegang direka khas untuk memenuhi tangan yang comel tu jugak. Rekaan berwarna-warni pun tidak terkecuali untuk menarik minat anak-anak. Untuk ubat gigi untuk 0-5 tahun, perasa lembut strawberi, direka dengan fluoride 500ppm dan ubat gigi yang lembut buat kanak-kanak. Jangan tak tahu, ianya juga dapat menguatkan gigi. 




Ada satu lagi kolin nak share iaitu Nano Compact. Saiz nano tau, kepala berus 1.7cm sahaja dan berus halus 0.01cm sahaja. Sesuai yang ada gigi jauh di belakang yang sukar dibersihkan. Kena cuba tak cuba tak tahu kan. Bercerita pasal berus gigi JORDAN ini memang gembira sangat. Sebab segalanya memenuhi kehendak kan. Jom korang cepat-cepat tukar berus gigi baru okay. HALAL dan semuanya di reka khas untuk pengunaan korang. 




Untuk semua rekaan hebat dan mewah ini kolin rasa beruntung sangat di Malaysia Jordan telah meluaskan pasaran di sini. Bukan perabot sahaja Scandi tau. Malah rekaan berus gigi pun ada yang Scandi. Hebat kan.....jadikan milik korang semua cepat sebab sekali dah berus gigi pakai jenama ini, pasti tak pandang yang lain dahhhh.....Jangan lupa Like page mereka okay. JORDAN MALAYSIA



Yang benar,

Kolin suka berus gigi baru dari Jordan

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you