Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Hasilkan smoothie beku sendiri di rumah dengan Pengisar Koleksi Viva Philips

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Cuaca panas, paling sedap adalah ice blended. Siapa yang tak terliur dapat minum ice blended yang sedap, sejuk dan paling best kalau lah boleh buat smoothie beku atau ice blended sendiri. Kadang kita ni takut nak guna blender yang ada kat rumah tu. Maklumlah bukan semua pengisar atau blender boleh pecahkan air batu kan. Sesilap hari bulan, jahanam laa pengisar korang tu. Sebab kolin pernah guna pengisar biasa kisar air batu hahahah. Pecah wei, terus kena beli yang baru. Penyudahnya tak ada lah buat dah smoothie beku kat rumah dah.  Tapi jangan risau, buat korang yang nak buat smoothie beku, tak mau yang macam kat luar tu terlebih manis terlebih gula kan. Kolin nak kongsi pengisar KOLEKSI VIVA PHILIPS HR2157/91 yang baru sahaja dilancarkan dari PHILIPS. Siapa yang tak suka brand ini kan, tak pernah mengecewakan. 



Balangnya diperbuat daripada Duravita Tritan amat lasak dan kalis pecah uolss. Kalau nak suruh anak-anak korang bantu atau buat sama-sama pun tak payah nak risau. Kalau jatuh pun tak ada masalah sebab ianya memang tahan lasak. Mampu memecahkan bahan keras dalam balang ini memang membolehkan kita pecahkan ais batu 20% lebih cepat dari pengisar lain. Kalau nak kisar sayur atau buah-buahan jenis keras pun boleh. Nak basuh pun senang, sebab kualiti yang ini memang kalis bau. 

Kalau lah dah bagus macam ini buat lah ice blended hari-hari pun tak pe wei. Masa musim macam sekarang kan panas. Siapa yang mencari pengisar atau blender sila usha jenama ini sekarang jugakkkk. Rugi lah kalau tak cuba pengisar Koleksi Viva Philips. Siapa yang dah beli jangan lupa kongsi di social media dengan hashtag #PhilipsPerfectBlend  dan selepas ini boleh lah korang ajak anak-anak sekali kat dapur. Tak kisah dah wei, sebab yang ini tahan lasak tu. Ianya djual pada harga RM376 di Philips Brand Store di Publika Shopping Gallery dan Wangsa Walk Mall. Nak senang tengok online aje di http://www.shop.philips.com.my/
Suka jenama ini dan kolin percaya pengisar ini sesuai untuk orang-orang yang kunun on diet macam kolin hahaha. Boleh blend buah-buahan uolssss. Tunggu lagi..klik sekarang dan beli !!!

Love, 

Kolin Zainal


3 comments:

  1. Sedap tapi jangan makan selalu...kang batuk..dah batuk terus tak selesa..sebab semput..SA mmg jarang minum smoothie..

    ReplyDelete

loving me..loving you