Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Jom dapatkan Harga Hangat di Ekspo Elektronik Shopee Julai ini !!

assalammualaikum dan salam sejahtera

Shopee..korang dah shopping ker belum...??  Sekali lagi platform e-dagang terkemuka di Asia Tenggar ini bakal melancarkan kempen pecah tabung tau. Kempen Ekspo Elektronik Shopee - Jaminan Harga Terendah -(LPG) yang akan bermula dari 23 sehingga 26 Julai 2018. Lebih daripada 20 jenama elektronik bakal terlibat iaitu, Armaggeddon, Alcatroz, honor, Mono Digital, Philips, Russle Taylors, Tefal, Vivo, Xiomi dan pelbagai lagi. Segala gadjet berbentuk telefon pintar, komputer, alat kelengkapan rumah malah aksesori boleh kita semua beli dengan potongan harga sampai 90% tau. Teruja sangat kolin dah, sebab kolin memang mencari mirroless camera. Hopefully masa sale ini boleh lah sangkut satu huhuhu. Korang pun jangan lah lupa tengok memana barang yang boleh korang beli pada harga meletops nanti. Eiii..tak sabar nak beli kamera baru!



Selain itu, menerusi usahasama teguh dengan jenama ini, produk akan dilabel 'Lowest Price Guaranteed' (Jaminan Harga Terendah). Andai kata korang ke mana-mana laman web dan jumpa produk yang sama, tapi harga lagi rendah. Bab ini korang jangan risau, Shopee komited untuk menebus semula 120% harga yang tersebut dalam bentuk syiling tau. Tak tau apa tu syiling, sila download aplikasi mereka di Google Play hari ini okay. Rugi laaa tak ada apps tu dalam handphone canggih korang tu. 



Jualan murah atau Shocking Sale memang tak asing lah kat platform terkemuka ini. Mulai 23 Julai, korang boleh tengok sendiri jualan 24 jam yang bakal berlansung untuk pelbagai produk elektronik yang berjenama. Boleh beli aksesori komputer macam papan keyboard wireless, tetikus atau mouse, headphones dan pelbagai lagi. Jangan lupa juga mana yang nak harddisk Seagate tu. Ada promosi istimewa tau dari jenama ini. Selain jualan kilat, kita juga boleh dapatkan banyak lagi produk la. Jualan yang berlangsung 4 hari ini memang bakal dapat memenuhi permintaan korang terhadap barangan eletronik. Untuk kolin suka lah nak tunggu barangan untuk rumah. Jualan 'Everything for your home" sepanjang ekspo ini pelbagai diskaun untuk produk dari Philips, Senheng, Tefal, Media dan pelbagai lagi. Untuk pembelian berbalaoi ada juga baucer yang bernilai sehingga RM100,000 untuk ditebus. Dah murah..ada voucher pulakkkkkk

Yang ini paling menarik sekali, korang jangan lupa okay. Ikuti Facebook mreka. Shopee bakal melancarkan pertandingan 'Tag A Bro, Win Like A Pro' dari 23 sehingga 26 Julai 2018. Korang hanya perlu mencari satu produk elektronik dengan label LPG di dan ambil gambar produk tersebut dalam troli membeli belah korang. (jangan lupa download aplikasi ye). Kemudian tag seorang kawan lelaki dan tinggalkan komen mengapa mereka ingin memenangi hadiah tersebut. Pemenang bertuah akan menerima produk elektronik kegemaran mereka bernilai sehingga RM1,000.00 setiap satu untuk dikongsi bersama. 




Untuk semua ini korang klik sini ya. Bermula 16 Julai 2018, dah boleh tengok-tengok dan semua yang ada. Jangan lupa download atau muat turun aplikasi secara PERCUMA tau. Buat sekarang dan jangan lupa shopping dan masuk contest tu sekali. Happy shopping korangggggg



Love, 

Kolin Zainal

1 comment:

  1. Dah aimed pressur cooker..x sabar nak tunggu ni...confirm jahanam poket

    ReplyDelete

loving me..loving you