Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

KONGSI: Menang hadiah bernilai RM1.5 juta di Sepanjang Kempen Cahaya Raya Shopee

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Bulan ramadan bakal menjelang dan raya pun bakal menyusul. Dengan itu, platform e-dagang terkemuka di Malaysia iaitu Shopee turut tidak melepaskan peluang melancarkan Kempen Cahaya Raya yang menawarkan pelbagai hadiah bernilai lebih RM1.5 Juta termasuk sebuah rumah impian bernilai RM350,000, sebuah Honda HRV bernilai RM100,000 dan sebuah Volkswagen Polo bernilai RM80,000 untuk pemenang bertuah dalam permainan dalam aplikasi Ketupat Raya, satu usahasama dengan Visa. Kempen ini berlangsung dari 3 Mei sehingga 17 Jun 2018 bakal membariskan pelbagai tawaran ekseklusif ke atas lebih 100,000 produk dengan potongan harga sehingga 90 % tau. 


Berikutan ini juga pihak Shopee telah menjalakan satu kaji selidik pra raya dari 2 sehingga 9 April untuk berkongsi sendiri tabiat membeli belah rakyat Malaysia yang kini telah pun mula buat persiapan untuk hari raya. Sama lah dengan kolin pun, selalunya awal-awal dah siapkan segalanya. Inilah dia hasil dari kajian tersebut. 


semua lengkap ni..tapi kolin share lagi sedikit lagi data menarik dan pastinya korang pun sendiri terlibat dari survey ini tau. Kategori bagi golongan wanita yang sangat popular ini dia.


ini kategori yang paling popular bagi kaki shopping perempuan. Manakala yang lelaki pula ini dia senarainya. 



Haa..itu dia...berdasarkan hail kajian kaji selidik ini, sudah tentu Shopee bakal menawarkan lebih banyak tawaran diskaun untuk semua kategori ini. Untuk korang yang suka shopping online ini lah dia masanya, membeli belah dan mana tahu boleh menang hadiah menarik yang ditawarkan nanti. Sejajar dengan perkembangan teknologi juga, korang dah boleh membayar barangan korang dengan mengunakan Visa. So tak lah risau kalau dalam akaun tu tak cukup duit nak membayar kan. 

Sepanjang kempen ini juga, penguna Shopee juga berpeluang untuk memenangi  pelbagai hadiah menarik seperti syiling shopee, baucer, televisyen, seterika mudah alih, pengering rambut dan pelbagai lagi barangan menarik. Ada lebih 60 jenama terkemuka tau. Tak lupa juga jualan kilat atau shocking sale sepanjang kempen nanti. Korang boleh terus ke laman web www.shopee.com.my untuk semua informasi lanjut okay. Bermula 19 April nanti korang dah boleh tengok pelbagai koleksi daripada Kempen Cahaya Raya juga okay. Jangan lupa muat turun aplikasi Shopee di telefon bimbit korang mengunakan App Store atau pun Google Play. 


Jangan lepaskan peluang dan jom shopping di platform atas talian Shopee sambil-sambil tu boleh lah menang hadiah kan. Raya dah nak tiba uolssss....persiapan macam-macam ini. Yang pasti membeli belah atas talian memang memudahkan kita kan...




Love,

Kolin Zainal 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you