Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

UNPLANNED TRIP!

Assalammualaikum korang. Pernah tak nak buat 'UNPLANNED TRIP'? Untuk 2020 ni kan kolin rasa macam nak buat satu unplanned trip. Kalau dengan family kolin dah biasa buat trip yang macam ini. Biasanya kalau cuti panjang kami sekeluarga akan mula packing barang dan terus start kereta. Dalam kereta baru fikir nak pergi mana?! hahahah ..masa baru-baru kahwin lagi rajin sebenarnya. Naik bas kat puduraya dulu tu, terus ke Melaka. Sampai melaka cari hotel murah dan melepak. Dengan tshirt, selipar dan seluar pendek aje memasing. Tapi kini berubah dengan anak-anak pula. Kalau korang nak tahu, anak-anak kolin dah biasa tidur dalam kereta. So memang tarak hal lah kan.

Gambar dari Facebook 



Tapi dengan kawan-kawan pernah lah dulu sekali dua kut. Itu pun ke PD dengan Milah naik komuter dan bas hahahah. Sampai PD mandi puas-puas dan petang tu kami balik ke KL semula. 

Sekarang ni bila umur dah separuh abad, memang teringin nak buat lagi sekali unplanned trip lah. Terfikir nak dalam negara or luar negara aje ni. Dan pastinya cuti raya cina yang bakal menjelma ini kolin akan fikir lah. Atau kami semua berkhemah aje kut...

So korang semua....rasa-rasa ada tempat baru untuk kami sekeluarga explore tak. Untuk next entri kolin akan share pengalaman kami di bandar Pekan, Pahang untuk korang pula explore ok

3 comments:

  1. kak ana ni berapa kali dah plan dengan bff nak pi trip belum lagi terlaksana hehe ;)

    ReplyDelete
  2. Abang Man selalu lah buat unplanned trip.. tau-tau jom pi sana, jom pi sini.. Tahun nie tak tau lah plan ke mana pulak Cik Kolin..

    ReplyDelete
  3. lg seronok benda x plan ni.. redah je la... haha.. asalkan ada duit

    ReplyDelete

loving me..loving you