Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Daging Salai Sabak Salai boleh beli untuk stok berbuka puasa !

Assalammualaikum korang, ada berita baik ini. Buat kita semua yang bakal nak berpuasa bulan mei nanti mesti nak menu istimewa berbuka kan. Kali ini kolin ada satu menu yang mesti korang terliur laa...iaitu daging salai. Bukan sebarangan ye, daging salai ini dari kedai makan sedap di Negeri Sembilan iaitu Sabak Salai. Haaa mesti korang tak percaya sekarang nak beli daging salai dah boleh beli dalam paket wei. Kalau dah buka paket tu nak makan terus pun boleh. Bila buka tu, bau semerbak salai tu memenuhi satu rumah dan confirm terus lapar hahahhaha ini terjadi kat rumah aku lerrrr


ni contoh lauk kolin minggu lepas...berpeluh peluh tahan pedas



Anyway, buat korang yang nak beli boleh lah roger kolin. Nanti kolin boleh pos terus kat korang tau. Ada dalam paket 170gram (boleh makan 2-3 orang lepas masak lemak cili api) atau 500gram atau setengah kilo yang boleh makan sampai 8 orang. Ini betul testimoni sebab aku masak dah yang setengah kilo tu memang banyak. 




Beli jangan tak beli, masak wei daging salai jangan tak masak. 
Kalau rasa nak masuk dalam nasi goreng boleh, nak jadikan sandwich boleh, nak makan begitu sahaja pun boleh. Tapi kolin memang suka masak lemak cili api dengan daging salai. Sedappp tak tipuuuuuuu, cuba sekali mesti mau lagiiii !


suka daging salai,

kolin zainal

1 comment:

  1. Nampak sedap nie Kolin.. harga pun berpatutan sangat kan..

    ReplyDelete

loving me..loving you