Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Baju raya dari ZALORA



Assalammualaikum dan salam sejahtera

Syawal dah pun berlalu Jumaat lepas. Dah masuk Zulkaedah pun kan. Tapi kolin tak mahu terlepas nak share baju raya yang kolin beli dari Zalora. Murah, senang nak beli dan cantik. Mana yang komen dalam socmed tu, kata baju meletop tu.. Zalora aje uolss


Baju putih yang Stylo ini  koleksi Lubna. Untuk ini kolin ambil size M.


Baju kedua dari koleksi Zalia. Simple, tak panas dan warna kegemaran kolin iaitu kuning. Sedikit sulaman atas tu dah cukup nampak sweet. 


Ini pun kolin ambil size M. Labuh pun ngam aje dengan kolin. Sesuai nak pakai heels pun. Cukup labuh tuk kolin yang agak tinggi ni, dalam 163 cm aje. 


Baju pink gambar bawah ni pun dari koleksi Zalia tau. Untuk tops kolin ambil size 8. Muat aje dan kualiti memang terbaik. Ada sikit manik 3D tu yang nampak manis baju berlengan besar ini.


Ini antara baju yang kolin beli la masa sale tu. Mana yang nak bergaya masa Aidiladha yang bakal menjelang boleh la buka laman web mereka dan beli kan. Bergaya raya bersama Zalora aje uolsss

Love,

Kolin Zainal


4 comments:

  1. Eh, lawo lawo jugak lah kan. Ingat kan beli Online ni macam oghang cakap la .. sampai je kat tangan lain pulak. Tapi Bila tengok Sis pakai ..Woww Wah ... BOoomm .. nampak eklusif rekaan sulamannya tu ..

    Eh lupa, Selamat Hari Raya kak ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hiiii...hahahha. Alhamdulillah elok aje terima semua tu. Selamat hari raya jugakkk asyraf !!!

      Delete

loving me..loving you