Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Bukit Gambang City Resort

Assalammualaikum

Kali ini kolin kene pergi ke Bukit Gambang City Resort untuk hal kerja aka berkursus. Resort yang terletak di Gambang ini amat mudah sangat nak cari. Dari highway karak tu menuju ke kuantan dan keluar di tol Gambang. Terus dan ke kanan, dalam 8 kilometer akan nampak lah signboard Bukit Gambang City Resort nanti. Senang kan..

First impression, well nampak banyak ala ala kondo or apartment, tempat sangat bersih dan besar. So kami terus menuju lobi untuk mengambil kunci bilik. Memang macam tak sabar nak tengok bilik. sebab ruang lobi mereka sangat impressive ok..banyak kipas dan besar. yang penting nampak bersih!!! i like..

the reception

lobi..cosy kann

spacious..and windy

apa tunggu lagi..grab the key and i am going to my room!
kolin diletakkan di studio apartment, maknanya two super single bed. Arabian Bay kolin tak silap namanyer, so bilik 3924. Blok 3, tingkat 9 dan bilik no 24 super hujung dunia ok!!

tapi hilang penat bila tengok bilik dia..uwaa..heaven ..a perfect honeymoon getaway sangat sangat. kolin promosi nih..whoever want to go honeymoon or bercuti bersama keluarga the room will promise you the good vacation ok.

 the bed is super size ok

the sexy bathroom!!

clean!!

tired face!

tengok lah bilik dan bilik air nyer..besar sangat. suka sangat sangat..lagi pulak ada balkoni untuk melepak, aircond tak payah cari remote control kat dinding aje terus, tv lak clear aje siaran dan flat skrin, ada hair dryer, iron dan board dalam bilik tak perlu mintak. semua ok sangat tau..
so disebabkan semua ok..kolin pose hahah





dah siap kolin posing bagai-bagai hatta muka tak mekap tu ..so sekarang untuk melihat view luar pulak. jumzaa..

haa dari lobi di bawah tu la kolin berjalan ke bilik. jauh kann

dia ada banyak blok kat sini..



untuk ke taman tema air di gambang ini kena naik tram yang rimau tu lah. taman tema air tu terletak di belakang blok blok sana tu. 


ini lah Bukit Gambang City Resort di Pahang. Untuk ke sini mudah sangat, hanya perlu lalu lebuhraya karak sahaja menuju ke pahang. Kolin minta maaf di taman tema air tak de langsung snap gambar sebab kamera terlupa pulak nak bawak. sedeh mak!! tapi taman tema air nya ok sangat untuk kujungan sekeluarga. mereka dalam perancangan untuk membina lebih banyak tarikan ke sini. 

Thank you Bukit Gambang City Resort for warm hospitality...

2 comments:

  1. hamboi bilik ayor nyer..very the dramatik.. klu bwk cik abe mmg best la.. hahahaaha

    ReplyDelete
  2. hhahahah..kan..sexy bathroom. sesuai honeymoon ok!!
    leh nyanyi lagu hindustan ok..

    ReplyDelete

loving me..loving you