Saturday, January 26, 2013

Lace bermanik

Assalammualaikum

sekian lama buat baju orang, ini kali baju kolin. kain yang dibeli hanya RM3 semeter di bandung pada tahun 2009 akhirnya siap dihantar jahit. manakala kain kosong bahagian atas kolin beli di nagoya saja. kurung moden dan kain duyung menjadi pilihan untuk fesyen kali ini.

apa yang kolin buat, kolin ambil cebisan lace yang kolin mintak dari kak mun. so dah dapat kebetulan biru jugak. so kena aje lah bila buat kat baju kosong ini. manik dan pearl yang kolin gunakan pun tak heavy sebab memang tak suka heavy beading.

enjoice ~




suka tak?
kolin suka sangat..dan rasanya boleh pakai baju ni nanti masa kenduri adik kolin pada 17 feb 2013 nanti. sebab tema dia kelabu, pink dan hitam..ha elok lah aku pakai kelabu kan..

chaiyokkk

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you