Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

worry about yourself

 
yang kat atas tu kolin copy dari FB seorang rakan baik. Memang betul rasanya kan..live life happy. orang akan tetap bercakap, sama ada kita buat baik atau jahat. tapi kita tetap risau. apa kata lepas ini..kita risaukan diri sendiri sebelum kita sibuk fikirkan apa yang orang lain akan fikir.
 
so sebelum apa saja tindakan kita, kita fikir dulu, kita selesa ker dengan perbuatan ini. adakah bagus atau baik kita buat? apa pun keputusan kene pikir baik buruk kesannya terhadap diri sendiri. apa yang akan kita buat tu, akan reflek diri sendiri.
 
so sebelum sibuk fikir tuk orang lain..
fikir tuk diri sendiri..apa saja kelakuan kita nanti akan menjadi kesan waktu masa panjang.
 
dan ini adalah satu tips yang baik untuk orang yang happy go lucky..
dalam bahasa kasarnya..ada aku kesah ngan ko?!
haa kesah ker..langsung tak..so kalu ko nak dress up over pun aku tak kesah. ko dress up rupa monyet pun aku tak kesah, ko suka gedik-gedik rupa haram ker..ada aku kesah..
 
so sape kesah!
aku tak kesah ..puiiii

4 comments:

loving me..loving you