Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Muka berseri dengan Shimmer Shine Jolie

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Kolin adalah sejenis yang suka bermekap. Haaa..tak tahu lah nak kata apa kalau bab bermekap memang suka giler. Tapi lagi best kalau dapat bedak yang dapat ringkaskan masa untuk berbedak. Buat pengetahuan korang, selalunya kolin nak mekap pergi kerja mulanya pakai moisturiser atau pelembap. Dah kering elok, kolin sapu foundation dan seterusnya berus pulak bedak compact tu. Tapi korang tak rasa ker beg mekap aku besar hahahha. Hatta memang handbag tu berat pasal beg mekap. Tapi korang jangan risau, buat kaki mekap, nak travel, nak cepat senang sangat. Bertema kan Less Is More ini dia JOLIE yang comel tapi ada kelas tersendiri. 



Jenama yang baru dilancarkan ini, mesti korang tertanya-tanya ada kelulusan KKM ker wei..Hello mesti lah ada kakak semua. Ini dia,

JOLIE SHIMMER SHINE CUSHION CREAM
NOT180806339K

JOLIE SHIMMER SHINE CUSHION CARAMEL 
NOT180806340K



Tapi kalau rasa sangsi korang cek sendiri lah di http://npra.moh.gov.my dan cari lah bedak cushion Jolie. Yang pasti ini lah barang kualiti bertaraf dunia tapi ada di Malaysia haaa...nak beli pun senang aje tau klik wasap link www.wasap.my/0193273566 direct order HQ tu.

Bedak Shimmer Shine Jolie ini di datangkan dengan 2 tona tau. Ada Cream untuk kulit yang lebih cerah dan satu lagi tona Caramel untuk kulit gelap sedikit. Maklumlah kita orang melayu ada gelap dan cerah kan. Tona tu penting ya..nanti jangan muka macam tepung gomak. Tapi yang best bedak ini, kalau korang guna tak perlu banyak-banyak pun. Itu sebab dia boleh tahan jimat selama 2 ke 3 bulan. Paling bagus, kalau korang pakai muka tak rasa pakai bedak pun uolllsss, ringan giler!!! Macam mana nak cakap eh..pakai bedak ni.. Dap ..dap ..dap terus tak payah pakai foundation atau primer pun, full coverage terussss...Jimat masa !


 sorry selfie gambar terbalik..yang ini no filter tauu


Kolin dah pakai almost sebulan, yang penting kolin sekarang bawak Jolie, satu lipstik dan eye liner. Itu aje kalau nak keluar yang penting. Memang lah kita ni sibuk, dengan kerja dan pelbagai aktiviti lain, tapi siapa tak mahu penampilan menarik kan. 

Kenapa Shimmer Shine? Itu lah dia lain nya dengan bedak ini. Ada kesan berkilat atau berseri setiap kali pemakaian. Lagi berpeluh, lagi dia 'blend in' dengan kulit muka. Itu yang nampak lawa macam Angelina Jolie. Sekarang ada promosi tau, beli 2 Jolie iaitu Cream dan Caramel dapat harga istimewa sangat RM100 sahaja. Boleh pakai tona  Cream pada waktu siang dan malam pakai tona Caramel. Ikutkan kalau ada yang nak mekap ala latin atau kunun kena tanned tu boleh guna Caramel. Biasanya kolin mix dedua tuu

Nak tahu lebih lanjut dan lihat lebih banyak testimoni wanita-wanita hebat yang mengunakan Bedak Shimmer Shine Jolie ini, korang boleh terus ke laman rasmi Instagram mereka iaitu www.instagram.com/jolie_beaute 



Barulah sekarang jimat masa, jimat tenaga, lagi penting jimat duit, sebab bedak Jolie ini memang lasting kat muka dan tahan lama. Korang jangan lupa cuba dan dapatkan yang original okay. Murah aje tuu...sementara stok masih ada !





Love Jolie sangat, sebab jimat,

Kolin Zainal 
 

1 comment:

  1. wow! nampak helok sapuan dia...takde macam cakeyyy sangat kan...tapi aduhaiii...mmg kena beli lain-lain tone ke baru dapat promo RM100 tu?

    ReplyDelete

loving me..loving you