Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Memperkenalkan saluran hiburan umum, inilah dia BLUE ANT ENTERTAINMENT

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Selamat hari rabu uolsss... kali ini kolin nak berkongsi dengan korang semua saluran hiburan umum dengan gabungan terbaik rancangan realiti, drama, komedi dan program harian. Memaparkan siri dan rancangan televisyen lewat malam popular telah kembali ke udara pada hari yang sama dengan pasaran Amerika Syarikat dan United Kingdom. Bagi korang yang memang suka The X Factor UK, Entertainment Tonight dan lelain tu, boleh terus ke ikuti Blue Ant Entertainment di www.facebook.com/BlueAntEntertainment atau di twitter www.twitter.com/BlueAntEnt manakala di IG www.instagram.com/BlueAntEntertainment untuk informasi penuh mengenai apa sahaja tayangan yang ada. Kali ini kolin nak berkongsi dengan korang Rancangan TV Realiti First Date yang mendedahkan selok belok memadankan pasangan kekasih berpotensi iaitu FIRST DATE hanya di Blue Ant Entertainment tau.




kolin berkongsi lah sedikit sinopsis cerita ini okay. Korang boleh tonton First Dates daripada Isnin sehingga Rabu pada jam 8.05 malam secara eksklusif. 

Cerita mengenai menyatukan rakan-rakan yang solo tanpa mereka mengetahuinya. Ada yang solo dan tidak bersedia. Tapi mereka merasakan ada potensi untuk pasangan itu bersama. Dan mereka mengalakkan pertemuan di kafe yang selesa atau restoran yang lebih hip dan mesra keluarga. Supaya mereka tidak terperangkap dan di paksa di dalam suasana romantis. Malah mereka memang merasakan mereka bagaikan Dewa Asmara.


itulah serba sedikit kolin boleh berkongsi mengenai rancangan ini. Korang jangan lupa follow mereka di sosial media untuk lebih banyak pilihan rancangan yang ada. Kolin pun baru mengenali Blue Ant Entertainment ini. Nanti kita explore sesama okayy


Love, 

Kolin Zainal 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you