Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Some By Mi AHA-BHA-PHA 30 Days Miracle Produk dari Korea

Anyeoonngggg.... korang 💓

Disebabkan produk yang bakal kolin kongsikan kali ini dari Korea, memang kolin seronoklah. Siapa yang tak suka produk Korea. Antara barangan kosmetik yang terbaik di dunia. Buat korang yang ada masalah kulit dan selalu rasa cemburu tengok kulit halus mulus orang-orang Korea, sila baca entri kolin sampai selesai okay. Sure tidak menyesal. Ada masalah jerawat dan kulit kusam terutamanya ini khas untuk korang. Sebelum kulit muka jadi 'kertas pasir' inilah dia produk :

SOME BY MI AHA-BHA-PHA 30 Days Miracle



Set lengkap skincare ini ada 4 barang tau. Jadinya memang penjagaa kulit rapi buat korang. Sebelum itu, mesti korang tertanya apa maksud AHA, BPA dan PHA kan. Maksud AHA ialah mengeluarkan kekotoran dan kulit kering dari permukaan kulit. Maknanya kulit korang bebas dari sebarang kekotoran. Maksud BHA ialah mencuci dari dalam liang pori, mengeluarkan kekotoran yang tersumbat malah sebum pun habis dicuci. Dan akhir sekali maksud PHA ialah mengekalkan kelembapan kulit wajah serta menanggalkan sel kulit mati. Semua set ini dihasilkan daripada bahan semulajadi seperti ekstrak pokok teh. Jadi korang jangan risau akan bahan merbahaya dalam produk ini. Dijamin selamat! Kalau korang kurang percaya, boleh google mengenai produk ini. Dah ramai rupanya orang pakai, sebab bahan asas yang mesra. 




AHA.BHA.PHA 30 Days Miracle Cleansing Bar
Harga promosi RM55 di http://www.somebymi.my/

Sabun yang bau macam daun teh ini mampu bertindak sebagai agen pembersih dan memberikan kulit lebih sihat. Mempunyai Tea Tree 10,000ppm, AHA/BHA/PHA?Niacinamide 2% malah lebih 20 ekstrak daun herba semulajadi mampu membersihkan setiap liang pori di wajah dan melembapkan. So tak adalah kesan muka tegang setiap kali pengunaan. Nak gunakan mudah sahaja. Korang hanya perlu basahkan sabun tersebut. Sapukan rata-rata di bahagian wajah dan juga leher. Ratakan seluruh wajah tapi berhati-hati masuk mata dan mulut okay. Simple dan senang..malah apa yang kolin suka, buih tu banyakkkkk..syok aje sapu kat muka.



AHA.BHA.PHA 30 Days Miracle Toner
Harga promosi RM60 di http://www.somebymi.my/
Bertindak sebagai agen yang memberikan kulit yang lebih bersih dan cerah berseri. Korang kalau pakai secara konsisten ianya mampu memberikan kulit selembut bayi dalam masa 30 hari. Malah inilah antara toner yang wajib korang cuba. Buat yang tak pernah cuba pakai toner, cuba yang ini. Kolin suka sebab bau pun tak kuat, malah tak rasa pedih. Kadang-kadang ada alkohol kan, tapi yang ini memang sedap aje kulit muka selepas setiap kali pengunaan. Low Ph Toner, sudah tentunya sesuai buat semua yang ada masalah kulit sensitif, kering malah berminyak. Dicadangkan guna setiap pagi dan petang. Letakkan amaun yang sesuai di atas kapas muka dan perlahan-lahan sapu di wajah. Biarkan ianya diserap secara semulajadi. Nak kulit lembut mulus macam baby...kolin cadangkan korang cepat dapatkan yang ini.


AHA.BHA.PHA 30 Days Miracle Serum
Harga promosi RM80 di http://www.somebymi.my/
Yang ini antara kolin suka. Bertindak sebagai pelembut wajah kerana ianya ada Centella Asiatica Extract of 14.5% dan Melaleuca Alternifolia (tea tree) Lead Water 10,000ppm yang boleh menukar kulit wajah menjadi lebih lembut teksturnya. Sebab apa, produk ini singkirkan kulit lama atau kulit mati. Memang selepas guna skincare ini nak bermekap best sangat. Tak berkerak dah muka. Cara pengunaan korang titikkan 3 ke 4 titik ke wajah dan sapu rata-rata. Rasakan perubahan ketara okay...

AHA.BHA.PHA 30 Days Miracle Cream
Harga promosi RM80 di http://www.somebymi.my/
Miracle Cream Whitening & Wrinkle 2-Functional Comestics Tea Tree Leaf Extract 10,000pm memang ajaib. Korang yang dah seusia dengan kolin dah tengah 30an menjengah ke 40an sila terjah produk ini. Mempunyai Centela Asiatica Extract dan Madecasoide, memberikan kulit lebih lembab dan dapat mencegah dari cepat berkedut. Kena faham tau, tak cukup lembab muka ni, cepat laaa naik kedut. So ini memang terbaik sebab ada bahan semulajadi memastikan kulti tidak lagi kering dan kulit muka jadi toing-toing. Boleh lah kita kekalkan kulit muka muda remaja kan.



Produk ini memang dah jadi kesayangan kolin sekarang. Cerita habis dah rahsia kolin kat korang tau. Ianya dari Korea dan segala berasaskan bahan-bahan semulajadi sahaja. Kalau rasa nak tanya apa-apa sila lah email atau komen sahaja kat bawah ini. Rugi tak try sis, sebab ianya produk yang sangat lembut pada wajah. 




Buat yang nak cuba, terus aje ke informasi lengkap di bawah ye:

 Website : 
👉www.somebymi.my

Facebook page : 

Instagram: 

Contact No : 
👉019 - 3873526
Love,
Kolin Zainal 





 

4 comments:

  1. Wah bestnya Kolin.. makin cantik bergaya lah awak lepas nie. Kak Sue pun suka juga produk dari Korea.. memang bagus kan..

    ReplyDelete
  2. Ala macam dah tertarik nak beli pula. Lagi2 produk dari Korea kan. Plg tertarik dgn serum dia tu. Nak cari lah.

    ReplyDelete
  3. Lagi cun la lepas ni...produk koreammg terbaik..

    ReplyDelete
  4. Hai saya nak let go saya punya miracle toner by somebymi..pls pm me or dm me if youre interested ig araliya.my

    ReplyDelete

loving me..loving you