Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

EVENT: OUTLET SKECHERS YANG TERBARU DI IPC MUTIARA DAMANSARA

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Tahniah buat SKECHERS USA.Inc. sebuah jenama global yang terkenal dalam industri fesyen sukan dan gaya yang telah membuka butik terbaru mereka mereka yang dikenali sebagai Skecher's City Outlet di IPC Mutiara Damansara yang mempunyai keluasan 6,600 kaki persegi dan ianya adalah yang terbesar di Asia Tenggara. 



Skechers City Outlet adalah satu idea baharu yang mengabungkan konsep yang memberikan pelbagai pilihan untuk koleksi fesyen kasut dan pakaian terkini dan paling best rangkaian koleksi sukan yang sememangnya menjadi gaya hidup masa kini. Sekarang kan dah ramai mula menyertai larian marathon dan pelbagai lagi aktiviti sihat. Inilah salah satu tempat yang boleh kita pergi dan dapatkan pelbagai pakaian dan kasut sukan yang sesuai. 



Ianya terletak di pusat beli belah IPC dan mempamerkan kurang lebih 500 jenis produk. Bahagian dalaman butik ini dikategorikan mengikut bahagian lelaki, wanita, kanak-kanak dan juga kategori pakaian bagi memudahan pelanggan membuat pilihan. Tak sabar rasanya kolin nak ke IPC sendiri dan melihat semua koleksi yang ada disini. Menurut kata Vincent Leung, Presiden of Skechers Hong Kong dan Asia Tenggara, menjelang 2018 mereka berazam ingin menjadi dalam kelompok 3 jenama yang terbaik dalam kategori fesyen kasut. Malah mensasarkan lebih banyak butik baharu bakal dibuka di Malaysia. 

Bagi yang tak pernah tengok fesyen kasut Skechers korang boleh log in ke www.skechers.com.my atau ke Facebook mereka iaitu www.facebook.com/SkechersMalaysia/ untuk pelbagai info dan mungkin korang boleh tengok promosi yang ada sebelum melangkah ke butik kan.  Kolin percaya jualan mega hujung tahun mesti ada diskaun untuk kita shopping kat sini kan. Buat korang yang mencari kasut dan pakaian sukan, kini butik Skechers City Oultet berada di IPC Mutiara Damansara tau.

Babai 

Kolin yang sukan kekadang aje

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you