Saturday, December 30, 2017

Jahitan manik 3D

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Pertama Kali tau kolin jahit manik macam Ni. Selalu kolin akan jahit manik biasa aje. Tapi masa dapat baju dari kakak angkat yang selalu menempah Ni Kan, teringin lak eksperimen bakat yang kunun terpendam. Selalu kolin Google Dan tengok dalam IG manik 3D hasil nukilan orang lain. Dah lama belek-belek, terus kolin buat. Syukur menjadi Dan pemilik baju happyyyyy

Dah dia happy, kolin lagi lah kan. Nanti kolin nak jahit manik 3d untuk kolin lah. Menjadi rupanya weiii

Buat yang nak menempah jangan lah segan, harga Tak Mahal pun Kita caj hehehe. Kita ikut la material bahan tu. Sebab macam biasa harga manik dah mahal. terima kasih menempah ...semoga dimurahkan rezeki ya.

Inilah manik 3D kolin..








Salam manik

Kolin zainal

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you