Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Bersedia untuk Jualan Murah Super 11.11 Shopee Jualan Mega Akhir Tahun Yang Paling Sensasi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Perhatian kepada semua kaki shopping online. Tarikh keramat 11.11 pada tahun ni, Shopee Malaysia menjanjikan Acara Jualan Mega Akhir Tahun Yang Lebih Sensasi buat semua pengunjung mereka. Berikutan kejayaan Hari Membeli Belah Dalam Talian 9.9 Shopee iaitu platform e-dagang terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan akan memulakan musim akhir tahun dengan melancarkan Jualan Murah Super 11.11 dari 1 sehingga 11 November. Masa ini lah korang yang selalu membeli-belah dalam talian boleh dapatkan tawaran berlipat kali ganda, penghantaran percuma, hadiah harian dan pelbagai tawaran menarik dari mereka. Jangan tak tahu ada juga jenama terkemuka dari Petronas, Digi dan Watsons turut menjadi rakan niaga mereka tau. Nak tahu kena buka portal lah, memang banyak okay.



Menurut Ian Ho, Pengarah Urusan Serantau Shopee, kejayaan 9.9 yang lalu memang mencatatkan kejayaan besar dari segi pesanan dan trafik. Disebabkan sokongan yang memberangsangkan daripada semua penguna Shopee Malaysia sekali lagi membuat jualan yang lebih hebat iaitu Julan Murah Super 11.11. Kali ini kami menampilkan lebih daripada 3,000 jenama dan usahawan pilihan yang menawarkan potongan harga berganda sehingga 90% dan lebih 100,000 produk di bawah Jaminan Harga Terendah Shopee. Korang semua bersiap sedialah okay. Rasa kolin pastinya banyak tawaran yang menarik pasti mengugat akaun bank hahah

 Encik Ian Ho

Jadinya bermula 1 November yang lalu para penguna Shopee dah menikmati pun potongan harga bagi pelbagai prouk dari kategori popular termasuk 3 pusingan 'Shocking Sale' setiap yang yang menampilkan koleksi 50 jenis produk kegemaran pada harga terendah mereka. Permainan 'Spin to Win' juga dilancarkan semula dengan pelbagai hadiah tau sehingga lah yang bernilai RM3000,000 untuk dimenangi setiap hari. Jangan lepaskan peluang, sambil shopping dalam talian, sambil menang hadiah. Kempen Jualan Murah Super  11.11 yang membariskan tawaran tanpa henti selama 24 jam termasuk jualan murah RM11. Mana lagi nak dapat harga mampu begitu kan. Jadi buka laptop, komputer atau guna sahaja Aplikasi di telefon bimbit masing-masing dan cepatlah buru segala barangan yang ditawarkan pada harga yang sangat murah. Kita ini kan penguna, memang kena bijak ambil kesempatan dengan promosi yang ada tau. 




Untuk maklumat lanjut layari www.shopee.com.my/1111
dan muat turun sahaja aplikasi Shopee secara percuma menerusi App Store atau Google Play. Siapa yang dah start shopping tu sila lah share cerita korang dengan #ShopeeMYSuperSale.


Sebarkan cerita ini okay...tawaran hebat sampai 11 November sahaja tau !! Jangan melepas...nanti nangis !!!

Love, 


Kolin Zainal 

3 comments:

  1. kaki shopping online sure tk sbr tgu 11/11 ni

    ReplyDelete
  2. thank you, Kolin!!! nanti jgn lupa guna vouchers yeee

    ReplyDelete

loving me..loving you