Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Selamat Ulangtahun ke 8 Alisa Maisara

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

Happy birthday Lisa !!




Pada 29.9.2017, hari Jumaat adalah ulangtahun ke 8 untuk anakanda perempuan kolin si Alisa Maisara. Macam biasa setiap tahun sambutan untuk anak-anak tetap ada. Inilah dia keluarga kecil kami. Happy birthday Alisa Maisara !!!


macam biasa papa dan abang selalu tolong lisa...

2 orang permata hati...

her first boyfriend !
Dah sambutan dekat rumah, sabtu tu kami bawa birthday girl ke Genting Highland untuk satu malam. Tapi sayangnya kat Genting semua mainan masih dalam pembinaan dan penyelenggaraan. So dapat main video games aje lah. Kalau tahu boleh hala ke Port Dickson boleh mandi kolam dan laut kan. Tapi tak pe laaa dia tetap seronok nampaknya. Maklum laa dapat tidur hotel hihih




Main pusing-pusing ni, sekali birthday girl pusing sekali aje dapat hadiah bear. Bertuah sangat !



Kali ni kami tak drive naik ke atas, kami naik Sky Way dan harga untuk sehala RM8 mahupun dewasa ataupun kanak-kanak. So kalau korang nak ke sana, nak bermain...belum lagi kut. Belum siap, cuma kat atas tu dah cantik dah ada pusat membeli belah yang besar. Tapi kolin lagi suka Genting Premium Outlet yang terletak di Sky Way ini. Korang kalau members Genting tak perlu bayar parking pun. Ala apply aje sebabnya percuma.







Kat sini banyak kedai, murah-murah dan paling kolin suka sebab shopping dalam keadaan sejuk. Tempat makan pun dah ada dalam satu tempat, sambil shopping korang boleh lah makan dan biarkan anak-anak bermain kat sini. Sebab cuaca dingin aje. 






So inilah sambutan hari lahir ke 8 buat Alisa Maisara. Catitan blog ini buat kenangan nanti-nanti. Terima kasih Alisa sebab jadi anak yang baik dan dengar kata ye. 

Mami dan papa sayang Alisa dan mendoakan yang baik-baik sahaja buat Alisa. Abang Ali Imran terima kasih sebab selalu jaga adik kalau mami dan papa pergi kerja. Jasa baik abang jaga adik memang mami dan papa hargai sangat. Doakan keluarga kecil kolin ye korang. Terima kasih membaca entri ini. 

Terima kasih kepada semua yang wish Alisa tau. Thank you juga auntie suzi bagi hadiah birthday kat lisa.





Love, 

Kolin Zainal

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you