Sunday, January 20, 2013

kepoh

Assalammualaikum

dah 2 minggu alisa maisara dah mula bersekolah, apa yang kolin perasan dia yang berumur 4 tahun masuk sekolah ini makin petah bercakap. mungkin sebab dia dah ada kawan-kawan kut, hatta mereka bercakap macam itik dengan ayam hahahah. Tapi jangan tak tau, anak-anak mereka sudah mulai bersekolah di usia 3 tahun tau. 

nak dijadikan cerita, bila dah masuk sekolah cha ya nun alif memang terkenal dengan homework yang banyak sangat. ini lah di antara homework alisa oi..yang ini dia buat sendiri dan tunjuk kat aku kata"mummy, dah siap dah"..bangga tak aku..

math yee

well memang ikut dot dot aje..dan pandai pulak ko warna dinasour tu kuning ye alisa. sangat bangga ngan anak dara ini ok.


ini lah amoi alisa maisara...yang kepoh. 
korang nampak bunga atas kepala tu..tu lah bekas bunga hantaran tunang adik ipar aku tu. dia nak sangat pakai ats kepala. So mak ngah dia buat sanggul dan letak 3 kuntum bunga ok. Dan alisa sangat perasan cantik ok..pitamm..

sekian saja kesah si kepoh..wink*

2 comments:

  1. betol2 mcm amoi la alisa nih...

    ReplyDelete
  2. hahahha..member kata rupa anak cina bapak jual mesin

    ReplyDelete

loving me..loving you