Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

BUFFET RAMADHAN CITARASA MALAYSIA DI LAMAN KAYANGAN SHAH ALAM

Hi korang semua, Assalammualaikum. Seperti biasa lah setiap tahun nak sampai bulan puasa atau Ramadhan LAMAN KAYANGAN SHAH ALAM tak pernah ketinggalan buat promosi untuk buffet ramadan kan. Dan tahun ini bertemakan Citarasa Malaysia sudah tentu memberikan satu kenikmatan berbuka puasa buat semua. Setakat ini paling murah yang pernah kolin pergi RM69 untuk dewasa dan RM39 untuk kanak-kanak dari 5 tahun sehingga 12 tahun.




Majlis previu ini telah diadakan 28 Feb 2020, Jumaat petang yang lalu. Memang meriah dan mereka mempromosikan lebih 100 menu untuk semua yang bakal berbuka puasa di sini bulan ramadhan nanti. Tempat cantik, sejuk berhawa dingin dan paling penting selesa untuk sekeluarga.






CITARASA MALAYSIA 

Kalau dah bertemakan Citarasa Malaysia, sudah tentunya hidangan dari pelbagai negeri dalam Malaysia ada. Rambang mata dibuatnya kan. Antara menu wajib korang cuba ialah Tempoyak Ikan Patin Temerloh, Kambing Mak Dara, Nasi Dagang Pak Hassan dan Sup Daging Merah. Tapi kolin suka giler nasi dagang, sedap la! Kalau korang suka makan sushi pun ada juga, goreng-goreng banyak, nasi, rendang daging, siap ada sotong goreng sambal sotong tau (ini wajib cuba).

 mee goreng sambal sotong



Tetamu yang hadir hampir 400 orang hari previu tu, memang ramai berpuas hati. Kalau air pula ada pelbagai pilihan untuk korang kat sini. Lagi pula sambil berbuka, ada muzik ghazal akan mengiringi ye. Setiap tahun kat sini itu yang kolin suka. Sambil berbuka puasa layan live band. Surau dan toilet ada kat sini, jangan risau lah. Tempat letak kereta pun banyak disediakan. 


kambing bakar tetap menjadi pilihan untuk berbuka puasa


Harga buffet ramadhan di Laman Kayangan tahun 2020 ialah:

Early Bird (pembelian awal bermula 28 februari sehingga 24 April 2020)
RM59 untuk Dewasa
RM35 untuk kanak-kanak dan warga emas

Harga Normal
RM69 Dewasa
RM39 kanak-kanak dan warga emas

Pakej Famili
1. Beli 2 dewasa percuma 1 kanak-kanak/warga emas yang berharga RM138.00

2. Beli 9 dewasa percuma 1 dewasa yang berharga RM621.00. 

Nak tempah boleh hubungi 03-5885 9224 atau 011-18784681 atau 019-250 3090. Kalau nak senang boleh ke laman web www.lamankayangan.com/ramadhan2020 atau FB dan IG mereka di lamankayanganshahalam. 
Selebriti Bell Ngasri turut tampil tuk promosi.

Haa..sila lah korang semua tambah list tempat berbuka puasa di Laman Kayangan okay. Setakat ini, ini termurah di Shah Alam sis!...

Thank you jemput kolin previu buffet ramadhan Laman Kayangan ye. Ada rezeki jumpa di bulan puasa nanti ya! Korang semua nak jimat sila beli yang early bird tu oi..jimat banyak. Semua sedap...ikhlas kita review tau!


Dea Marissa makan semangkuk aiskrim. So senang lah nak menang hati anak-anak. Bagi sekerim tuk berbuka wei..senyap!



JANGAN LUPA CALL UNTUK BOOKING BERBUKA SINI UOLLSSS. TENGOK GAMBAR PUN DAH TERLIUR HUU~



5 comments:

  1. kambing bakar mmg femes bila pegi mn2 buffet ramadhan...tgh puasa tgk gmbr makanan ni...dugaan

    ReplyDelete
  2. Tertarik mata ni tengok langsir yg jadi atap tu hehe

    ReplyDelete
  3. ya Allah, semuanya nampak menggoda mata ini ^_^

    ReplyDelete

loving me..loving you