Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

7 SEBAB KENAPA RAMAI MEMILIH PAKEJ HAJI RAWDAH DARI FELDA TRAVEL

Assalammualaikum semua. Hari ini kolin nak berkongsi dengan korang semua Pakej Haji Rawdah Premium. Peluang naik haji 90% jika status rayuan tau. Lagi mengembirakan Pakej Haji Rawdah ada khemah khas semasa di Mina. Dan ini semua ada promosi untuk korang semua. Terima kasih kepada Felda Travel sebab ada pakej yang hebat untuk semua bakal jemaah haji yang dalam status rayuan.

"PROMOSI ISTIMEWA BAGI PENDAFTARAN SEBELUM 25 MAC 2020"


7 sebab kenapa ramai orang memilih pakej haji Rawdah dari Felda Travel:

1. Peluang yang tinggi 

Kebarangkalian untuk anda naik haji sangat tinggi meskipun anda di status rayuan. Sebagai contoh: Semua jemaah haji berstatus rayuan telah berjaya menunaikan fardhu haji dengan pakej ini. Sekiranya korang telah daftar haji dari tahun 2015 ke bawah, Insha Allah Felda Travel dapat membantu anda menunaikan haji tahun ini.

2. Pembimbing yang berpengalaman

Ibadah haji yang bakal dilaksanakan akan dibimbing oleh Prof. Dr. Mohamad Khadafi Rofie, seorang pembimbing ibadah haji yang bertauliah dan cukup berpegalaman membawa jemaah haji dari Malaysia. Jadi korang tidak perlu risau mengenai masalah atau hukum hakam sepanjang menunaikan fardhu haji. Semua bakal di bantu ye. 


3. Hotel dekat dan sajian makanan terbaik

Korang yang mendaftar dengan pakej ini, akan menginap di hotel bertaraf 5 bintang iaitu Safah Royal Orchid Hotel. Hotel ini bersambung dengan dataran di Masjidil Haram. Jadi korang boleh berulang balik dengan selesa dan senang. Satu lagi perkara menarik ianya ada food court yang menghidangkan sajian menu dari Malaysia. Ini kerana ianya menempatkan Restoran Felda D'Saji. Korang yang rindu Malaysia boleh lah lepaskan rindu dengan makan roti canai dan minum teh tarik hari-hari sepanjang di sana nanti. 

4. Tiada transit hotel di Aziziah

Dengan pakej ini korang akan terus menginap di Mekah. Bukannya transit dulu di kawasan Aziziah sehingga 15 Zulhijjah seperti pakej yang lain. Mesti ramai yang tidak tahu perkara ini kan. Tapi ada pakej yang murah harganya kerana jemaah dibawah transit menginap di Aziziah terlebih dahulu bagi penjimatan kos sebab hotel di kawasan Mekah akan jadi mahal ketika masuk masa kemuncak haji iaitu pada 25 Zulkaedah sehingga 15 Zulhijjah. Jemaah akan hanya dibawa berpindah ke hotel di Mekah selepas   15 Zulhijjah. Memang menjimatkan kos akan tetapi jemaah mungkin tidak dapat pergi ke Masjidil Haram setiap hari kerana jaraknya sejauh 4.5km dan keadaan jalanraya juga sangat jem tau. Itu sebab pakej Rawdah ini yang terbaik. 


5. Penerbangan yang selesa

Korang yang ambil pakej ini dapat terbang ke Jeddah dengan selesa menaiki penerbangan Business Class dari Saudi Airlines. Haa...ini yang kolin nak kongsi, pakej ini memang termasuk tiket kapal terbang business class ye. 

6. Khemah dekat dan juga selesa

Beribadah dengan selesa di dalam khemah khas semasa berada di Mina. Dengan jarak kurang dari 800m untuk melontar. Kalau pakej biasa jarak hampir 3.5km tau. Sangat sesuai untuk kita yang ada sakit kaki bila berjalan jauh. Mahupun golongan yang lebih berusia. Kualiti ini memberikan kita menjalani ibadah haji yang terbaik. 




7. Lebih fokus dengan kumpulan kecil

Apa pun kerja yang kita lakukan, kumpulan kecil lebih mudah. Sama juga dengan pakej ini, dijanjikan dalam kumpulan yang sangat kecil. Pakej jemaah haji Rawdah ini untuk 45 orang sahaja. Cukup untuk pergerakan satu (1) bas dan sudah pasti Felda Travel dapat memastikan kualiti perkhidmatan dan bimbingan ibadah haji yang terbaik. 




Dengan ada tujuh (7) sebab ini kolin pasti ada yang tergerak hati kan. Pastikan korang daftar sebelum tahun 2015 dan dalam status rayuan okay. Slot untuk PAKEJ RAWDAH ini sangat terhad untuk 45 jemaah sahaja. Buat makluman korang sudah 34 jemaah berdaftar sehingga tarikh 20 Mac 2020. Jadinya tinggal 11 kekosongan sahaja lagi. Cepat grab peluang ini untuk kita sendiri ataupun untuk orang yang tersayang. 




Untuk segala pertanyaan korang sila ke sini:


atau call terus ke Puan Shidah di talian 019-2010843 atau Tuan Hj. Rizal 019-2637028
Email: salam@feldatravel.com.my




Senang bukan?! Itu sahaja yang perlu korang lakukan untuk rebut peluang lagi 11 kekosongan itu. 

Nak lihat perkongsian menarik di laman media sosial jangan lupa ke hashtag #feldatravel #pakejhaji #pakejhaji2020 #haji2020 #panggilanhaji2020




  

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you