Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

REVIEW: Beli Samsonite di hujung jari

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Berita baik buat pengembara dan pelancong spesis kolin atau lebih atas sedikit hihi. Buat korang semua yang suka melancong, mesti tercari-cari beg atau bagasi yang lebih sesuai dan berpatutan bukan.  Dan siapalah yang tak kenal dengan jenama terkenal untuk bagasi iaitu Samsonite Malaysia.

Apa yang kolin nak share ni, bahawa korang semua dah boleh shopping online tau. Di mana-mana dan pada bila-bila masa pun, samada Samsonite, Samsonite Red dan juga American Tourister. Ini setelah Samsonite (Malaysia) Sdn. Bhd. telah melancarkan buat pertama kali Official Samsonite E-Commerce Platform di Malaysia yang membolehkan korang semua shopping bagasi online sahaja. Dan paling best semua range atau koleksi mereka terpapar dalam website tu tau. 




Korang tak perlu ke kedai dah, boleh terus buka SAMSONITE OFFICIAL dan mulakan pencarian mengikut kesukaan korang dan bajet yang korang ada. Senang kan !!! Menang membeli, menang memakai bak kata orang-orang lama. Pilih, bayar dan terus terima pengesahan pembayaran bagi penghantaran dalam tempoh 3 hari waktu bekerja. Samsonite yang memahami kehidupan pelanggan masa kini yang penuh kesibukkan tetapi tetap perlu shopping. Disebabkan itu Samsonite memudahkan para pelanggan untuk membeli barangan mereka. 

Buat  pengetahuan korang, Samsonite adalah yang terbaik bagi luggage atau bagasi samada dari segi kualiti dan juga rekaan. Dimulakan pada tahun 1910, jenama yang di ilhamkan oleh Jesse Shywayder ini telah terbukti ianya adalah yang terbaik di dunia. Dan hari ini Samsonite telah membesarkan empayar mereka dengan talian membeli belah online yang bakal memberi kemudahan kepada mereka beli Samsonite di hujung jari. 

 Ambert Khoo, Country Head of Samsonite (M) Sdn. Bhd.


Lebih banyak informasi dan pertanyaan korang terus ke https://www.samsonite.com.my okay. Okay lah korang, kolin nak pergi survey bagasi baru ni, maklumlah hujung tahun ni dah book tiket naik belon uhuk uhuk. Jangan lupa nak cari beg bagus dan berbaloi tengok website membeli belah Samsonite okay !!!




Terima kasih !!!

Kolin Zainal



No comments:

Post a Comment

loving me..loving you