Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Kulit halus mulus dengan Syahirah Korean Secret

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Siapa yang tak nak kulit halus mulus seperti artis Korea K-Pop tu kan. Tapi kadang-kadang kita ragui juga halal ker tidak ker. Korang nak tak produk baru yang sama macam effect produk korea tu tapi ada kat Malaysia. Haaa nak tak !!! Syahirah Korean Secrets kini dah ada uolssss. Formulasi gabungan teknologi terkini dari Korea dengan ramuan bunga-bungaan terpilih dari Pulau Jeju, Korea iait Tri-Flower Essence yang diperakui Halal oleh Jakim, kulit kita boleh tampil cantik dan hebat setaraf artis K-Pop Korea tu tau.

SYAHIRAH yang telah berada di pasaran sejak 2007 lagi, kini membawakan 2 rangkaian penjagaan wajah di bawah SYAHIRAH KOREAN SECRETS. Nikmati pilihan kini yang ada untuk korang semua ok. Samada nak pilih rangkaian Hydra Soft ataupun White Glow tapi kedua-dua set ini sudah pasti membuatkan korang tampil dengan kulit halus mulus persis gadis dari Korea tau.

Memperkenalkan SYAHIRAH KOREAN SECRET Hydra Soft rangkaian istimewa dirumus dengan agen penghidratan dari Tri-Flower Essence campuran bunga-bungan putih iaitu bunga Ginseng, Chamomile dan The Hijau yang membantu mengekalkan kelembapan kulit. Selain itu ianya juga mempunyai antioksidan yang tinggi bagi mengurangkan cela dan rengsa pada kulit agar kulit kelihatan cantik  mulus dan sekata secara semulajadi.



Untuk rangkaian ini, mengandungi 5 produk iaitu gel pembersih muka, skrub muka, penyegar tanpa alkohol, krim pelembab muka dan krim kecantikan yang sememangnya telah menjadi rutin kecantikan lengkap selama ini. Lagi cantik pengunaan warna biru aqua cerah untuk produk ini melambangkan rasa segar agar korang semua rasa ceria dan segar dan boleh lah tampilkan sisi lebih ‘korea’ kan.

Kalau yang nak tampil lebih cerah, korang boleh dapatkan SYAHIRAH KOREAN SECRETS White Glow yang memang direka khas untuk kulit yang lebih cerah. Ada jua agen pencerahan dari Tri-Flower Essence dengan campuran bunga-bungaan merah jambu iaitu bunga sakura, lotus dan camelia yang sememangnya membantu mendapatkan tona kulit yang lebih cerah. Ini semua memang antara campuran yang terbaik tau. Untuk rangkaian ini juga ada pembersih muka, pembersih muka anti jerawat, penyegar tanpa alkohol, krim siang SPT20, krim malam dan jua krim kecantikan SPF15 yang melindungi bagi mendapatkan kulit cerah berseri. Bungkusan rona merah jambu dan putih memang sesuai untuk korang yang sukakan produk ala korea bagi pencerahan.




Dan kolin yang memang suka sangat ala korea ini, dah pun dapatkan SYAHIRAH KOREAN SECRET Hydra Soft untuk kegunaan kolin sendiri. 



Maklumlah kulit kering sangat sebab selalu duduk dalam penghawa dingin. Nanti nak raya boleh lah dapat kulit halus mulus ala artis k-pop tu hahahhaa. So kalau korang pun nak pakai produk ini sila ke mana-mana pasaraya seluruh Malaysia ok. Jangan lupa layari laman Facebook SYAHIRAH www.facebook.com/pg/Syahirah_Malaysia dan Instagram mereka www.instagram.com/syahirahmalaysia.
Love
Kolin Zainal

3 comments:

loving me..loving you