Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Pengalaman bersama WorthyBook

assalammualaikum dan salam sejahtera

Di zaman semua harga barang naik ini, nak makan sedap-sedap pun kita agak berkira betul tak. Kolin beruntung sangat apabila ada Worthy Book Fnb Edition ini. Memang jimat sangat tau, ada 180 baucer yang boleh kita guna pakai. The best thing in the world! Mesti korang tertanya-tanya apa lah yang kolin nak ceritakan kan. Kali ini kolin lunch di Sushi King!


Di dalam buku ini memang ada magik. Tak percaya, korang boleh dapatkan segera dan baru korang faham. Memang berbaloi sangat pakai kupon yang ada dalam buku ini.


 So kolin pun ke Sushi King dan nak cuba kupon yang ada dalam buku ini. Jom kita review sama-sama ok.


Kolin try Mixed Bento RM14.90, campuran ayam dan ikan salmon. Ada sayur dan nasi yang sangat-sangat sedap. Disebabkan dah kenyang, kolin cuma tambah sepinggan pink untuk cuba buat kali ini. Memang cukup kenyang sangat, kolin cuba minum air mineral sahaja. Maklumlah tengah makan kolagen hihihih

Inilah Mixed Bento dari Sushi King



Dan inilah jumlah yang kolin kena bayar apabila makan dua orang. Kolin guna kupon yang RM5 off apabila bil mencecah RM30.00 dan kalau bil tu dah  mencecah RM30.00 boleh dapat satu pinggan pink for FREE. Best giler tak! Buat pengetahuan korang ada 4 kupon untuk Sushi King tau.

Makan berdua kat Sushi King dan kos kami hanyalah RM37.43 sahaja! So dengan buku kupon yang menarik sangat ini memang dapat jimat banyak sangat lah. Ada Domino's, Carls Junior, Papa John, SushiTei, Milk Shake Factory, BBQ Korean, Paratha Crispy Popiah dan banyak lagi lah. 
Memang kalau i nak senaraikan semua tak menang tangan nak taip di sini.

FnB Edition is available at all major bookstores (MPH, Popular, Times, Borders, Kinokuniya) and selected MyNews and 7-11 outlets in KL and Selangor. 
Jadi jangan tunggu lama-lama untuk mendapatkan buku Worthy Book FnB Edition with 180 Vouchers, The Ultimate Guide to the Best Food in Town. 
Love,
Kolin Zainal
 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you