Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Sidang Media Friso Gold "Say Yes to Experiences"

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

Berlangsung di Le Meridian Hotel, Kuala Lumpur sidang media Katakan YA kepada pengalaman bersama Friso Gold ini sangat meriah. Di Tingkat 8 Le Meridian Hotel ini sememangnya lokasi yang sangat menarik yang pernah kolin sampai. Pool dia lawa weiii...rasanya nak try tidur sini semalam lah.



Berselfie adalah acara wajib pada blogger yang ada, kali ini kolin dengan Blogger Linda yang telah terpilih dari 7 winning idea yang telah dipilih. 



Bersama Low Ngai Yuen dan Liz Yahaya bersama berkongsi pengalaman dengan semua ibu dan anak-anak menerokai dunia amat menyeronokkan. Siapa sangka, melihat kedua-dua video dari wanita hebat ini, memang kolin mengalir air mata. Good Job Ngai Yuen dan Liz Yahaya!

Low Ngai Yuen ialah bekas hos rancangan TV yang popular dulu iaitu 3R dan Liz Yahaya adalah seorang Jurutera dan Mummy Blogger yang berjaya. Kedua-dua ini memang menjadi inspirasi kolin untuk maju ke hadapan dan berjaya dalam kerjaya dan keluarga.

Friso Gold adalah 100% di import dari Holland. Ianya dihasilkan dari ladang-ladang di Holland di mana penternak mempunyai pengalaman selama 140 tahun. Melalui proses penghasilan Friso Gold yang unik, susu segar yang dihasilkan terus di hantar ke kilang untuk diproses. Dalam erti kata lain, kebaikan semulajadi susu segar dari ladang di Holland dapat dikekalkan dalam setiap gelas Friso Gold dan menjadikan anak-anak kuat dari dalam. Friso Gold juga mengandungi nutrien-nutrien penting seperti Vitamin B6 & C, Selenium, GOS, Zink dan DHA yang penting untuk ketahanan badan semula jadi kanak-kanak supaya mereka terus membesar dan berkembang dari dalam.

Acara dimulakan dengan pengacara majlis memberikan kata-kata aluan aluan kepada semua tetamu. Serena See yang comel memang tidak pernah gagal memeriahkan suasana majlis. Diserikan lagi dengan ucapan dari Marketing Manager, Dutch Lady Milk Industries Berhad iaitu Ms. Wong Vai Chi.


Video untuk kempen Friso Gold ditayangkan kepada semua dan sesi temuramah bersama Dr. Khoo Phaik Choo iaitu Consultant Paediatrician, Low Ngai Yuen iaitu President of Kakiseni dan ibu kepada 4 orang anak, Liz Yahaya iaitu Jurutera dan Blogger Mummy dengan 2 anak dan  Ms. Loo Mei Fong dari Corporate Nutritionist of Dutch Lady Milk Industries Sdn Bhd. 

 Di sini pihak Friso Gold juga telah memperkenalkan 3 idea yang telah dipilih untuk di pertunjukkan kepada pada media dan blogger. Tahniah kepada Blogger Kylie Wen dan Blogger Linda. 



Dah selesai sidang media acara makan pun bermula. Semua sedap-sedap dan menyelerakan.
Dengan event dan open house memang ternak lemak lah kolin kan.




So jangan lupa layari http://www.frisogold.com.my/yestoexperiences untuk maklumat lebih lanjut.
Untuk ibu-ibu yang masih mencari susu formula terbaik untuk anak-anak boleh juga like FB Page Friso Gold Malaysia untuk lebih keterangan mengenai peraduan ini. Jangan lupa hantarkan gambar-gambar pengalaman bersama anak-anak untuk mengumpul mata ganjaran dan menebus serta merta bagi mendapatkan hadiah-hadiah ekslusif dari Friso Gold.

Love,

Kolin Zainal

khidmat pesanan masyarakat ini dibawakan untuk Friso Gold Malaysia

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you