Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

TECHBIZ@Malaysia IT Fair 2015

assalammualaikum dan salam sejahtera

Kali ini Malaysia IT Fair 2015 amat teruja mengumumkan penamabahan terbaru dalam Techbiz@MalaysiaITFair. Untuk makluman korang, Malaysia IT Fair ini akan berlangsung dari  
28 Ogos sehingga 31 Ogos akan bertempat di Mid Valley Exhibition Centre Kuala Lumpur.


Jom ramai-ramai saksikan kemeriahan 80 jenama antarabangsa yang akan  memenuhi 300 ruang pameran di Hall 3 Mid Valley Exhibiton Centre nanti. Jangan risau, Malaysia IT Fair kali ini pasti memenuhi kehendak peribadi atau untuk perniagaan anda.


Buat pertama kali Malaysia IT Fair memperkenalkan segmen baru iaitu Techbiz@Malaysia IT Fair "A New Business Platform combining Exhibition and Seminar". Techbiz adalah satu cabang bagi menyediakan keperluan yang berkaitan dengan Business IT Solutions and Hardware. 

Pameran IT business-to-business yang menyeluruh ini membolehkan para pengunjung dan pengguna IT untuk memahami teknologi terkini termasuk berkaitan keselamatan rangkaian, virtualisasi, cloud computering, dan banyak lagi ilmu dan perkakasan yang sesuai dengan keperluan perniagaan anda serta untuk kegunaan individu.


YB Dato' Jailani Bin Johari, Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia telah berbesar hati untuk hadir bagi merasmikan Malaysia IT Fair 2015 nanti. Buat semua Pengurus Projek IT Perniagaan, ini lah masa untuk anda mempelajari atau mencari solution baru untuk perniagaan yang anda kendali. Paling best ianya PERCUMA tiada kos langsung.


Jadi, jangan lepaskan peluang. Pastikan anda semua mendaftar SEKARANG...!!! setiap pendaftaran awal, anda akan berpeluang untuk memenangi hadiah misteri dan yang paling penting Malaysia IT Fair akan reserve penyertaan anda ke Techbiz sebelum ianya penuh.
Techbiz@Malaysia IT Fair
Tarikh : 28 - 31 Ogos 2015
Tempat : Mid Valley Exhibition Centre ( MVEC )
MASUK ADALAH PERCUMA .!
Untuk maklumat lanjut berkaitan Techbiz@Malaysia IT Fair, anda boleh berkunjung ke Facebook, laman web rasmi dan Instagram rasmi Malaysia IT Fair seperti berikut:
Official FB: Malaysia IT Fair
Official Website : Malaysia IT Fair
Official Intagram : malaysiaitfair


Love, 

Kolin Zainal

*kredit gambar dan info blogger achik huda

 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you