Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Review: C-Jello Collagen Jelly Bar, SkinSoul

assalammualaikum dan salam sejahtera

Ingat tak kolin pernah share pasal mula-mula nak try C Jello Collagen Jelly Bar dari SkinSoul. Ini entri terdahulu http://alialisakreatif.blogspot.com/2015/08/kulit-cantik-dengan-c-jello-collagen.html

Dah habis pun makan semua 30 sachet yang dibekalkan. Satu kotak ada 15 sachet. Memang sedap, never fail nak makan setiap pagi sebelum breakfast dan sebelum tidur. Dan kesan positip yang kolin nampak mula-mula adalah kulit bertambah lembab dan kurang sikit lines yang ada di kawasan mata.


Kesan agak ketara juga sejak makan C Jello Collagen Jelly Bar dari SkinSoul ini. Antaranya pori-pori kat wajah kolin yang besar dan makin mengecil. Lagi seronok kolin yang memang ada masalah jerawat makin berkurangan sejak kolin makan C Jello. Akan naik juga kadang-kadang, tapi tak macam selalu lah. Lagi satu C Jello mampu mencerahkan kulit, bab tu memang nampak ketara.


Pengunakan mekap yang sama sebelum sesudah. Nampak tak kesan yang sangat positip di sekitar dahi dan pipi kolin. Bahagian dahu masih ada, tapi berkurangan. Kalau lah kolin teruskan makan lagi 30 sachet mesti lawa macam artis bollywood kan. Haa..jangan mengata, nanti dosa!


Hanya dalam masa 15 hari dengan cara pemakanan sebelum breakfast dan sebelum tidur. C Jello Collagen Jelly Bar mampu memberikan kesan yang positip pada kulit kolin. Mengandungi 2500mg German Fish Collagen, Mulberry Extract, Artichoke Extract, Vitamin C, Rice Brain Extract dan Hyaluronic Acid Mixture memang membuatkan produk dari SkinSoul ini hebat di pasaran masa kini. 

Jangan lupa try semua rangkaian produk yang pernah kolin share sebelum ini, sebab memang terbaik!


Dengan memberikan kod #sskolin korang akan dapat diskaun dan tawaran pembelian istimewa di SkinSoul. Jangan malu dan segan untuk singgah outlet mereka dan cuba setiap produk yang ada dalam outlet. Ada kosmetik dan produk penjagaan muka yang terbaik dan semuanya diformulasikan tanpa PARABEN. Teh Ashitaba juga ada dan bagus untuk mengubati dan mencegah pelbagai penyakit.

Untuk yang berminat dengan C Jello Collagen Jelly Bar dari SkinSoul ini harga yang ditawarkan ialah RM596.00 sahaja untuk 2 kotak. Percayalah C Jello Collagen Jelly Bar dengan rumusan yang terbaik bagi mengembalikan keanjalan kulit wajah.


Dapatkan C Jello Collagen Jelly Bar anda dari outlet SkinSoul yang berdekatan dan rasai sendiri perbezaan nya. Jangan lupa #sskolin untuk tawaran menarik ok.

Love,

Kolin Zainal

1 comment:

  1. Ya, mmg hebat produk C-Jello Collagen Bar ini mencantikkan kulit kita! Rasa nak makan lagi sedapp...ha ha!

    ReplyDelete

loving me..loving you