Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Masak Apa Hari Ini (MAHN) tempat terbaik berkongsi resipi dan hidangan

Assalammualaikum semua. Kolin percaya yang terjah blog kolin kenal akan group yang sangat popular di Facebook iaitu group Masak Apa Hari Ini (MAHN). Tak kan laaa tak tahu kan. Menarik sangat group tu, apa sahaja resipi semua orang boleh berkongsi. Hidangan tanpa resipi pun boleh. 

Kisahnya satu malam kolin dah buntu nak tambah lauk apa. Lauk tengahari tinggal saki baki kan. Penyudahnya kolin goreng garing bilis tumis sekali bawang dan cili. Kongsikan dalam group MAHN dan tulis lah caption "lauk tunggu gaji 25hb" hahahah. Sebenarnya tiada niat apa pun, dah memang kita biasa cakap, haa makan laa ikan bilis bila tak ada gaji. Maklumlah beli sekilo bilis, tapi makan berbulan-bulan tak habis jenis rumah kolin. So stok selalu ada aje. Sekali dah up dalam tu, haaa..tak sangka laaa..terus jadi viral haha. 



Bermula dengan beratus terus jadi ribu-ribu like. Sampai malam tu kolin off mobile data sebab non stop komen dan like yang masuk. Share pun sama juga. Heyy...semua yang ada dalam group MAHN..korang memang TERBAIK! Happy sangat hatta ada komen berbaur negatif sikit, tapi tak apa laaa..kita tak sentap pun. Alhamdulillah menu tunggu gaji tu ramai kata sedap !!!! 





last kolin perasan dah 10k lebih like dan lebih 100+ yang share dah masakan simple ni. Ramai yang cakap ini lah pembuka selera ketika bersahur. Kolin harap lebih banyak kebaikan lah menerusi perkongsian ni kan. Yang negatif kita tolak tepi :)

We spread love, no hate. So korang kalau nak tahu resipi PM kolin okay. MAHN rockssss !!!


Salam sayang, 

Kolin Zainal

3 comments:

  1. viral ko kan Kolin dengan ikan bilis guring, tapi yang kak ana tak larat sikit MAHN ni banyak nau pakar masak, habis resepi kita depa kondem hehe :)

    ReplyDelete

loving me..loving you