Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Domino's Pizza menyambut bulan perayaan dengan pelbagai tawaran menarik

assalammualaikum dan salam sejahtera

Bersempena bulan Ramadhan ini, sekali lagi Domino's tidak melepaskan peluang memperkenalkan tawaran pakej berbuka puasa mereka dengan harga yang berbaloi-baloi. 

Untuk pesanan untuk di bawa pulang atau take away korang dapat promosi istimewa tau kalau beli dua pizza. Dari jam 6 petang sehingga 11 malam peminat Domino's boleh menikmati potongan harga sebanyak RM3, RM8 dan RM15 tau. Tambah syiok korang dapat percuma minuman Tropicana Frutz 330ml tu. So order sahaja regular atau large pada harga promosi mereka sepanjang bulan ramadhan ini. Semestinya pasti korang suka giler.

Sebagai tambahan Domino's juga menawarkan 50% pada 1.5 litre Lipton Ice Lemon Tea jika korang membeli dua pizza dari jam 10.30 pagi sehingga 6.00 petang.


Sebagai meraikan perayaan bersempena Aidilfitri nanti, Domino's memperkenalkan pelbagai tawaran istimewa bagi semua peminat setia dan pengemar pizza. Pada hari raya pertama akan ada satu tawaran hebat untuk semua pelanggan mereka. Nantikan promosi hebat ini di www.dominos.com.my

Dan asyik cerita pasal promosi, apa kata kolin tunjuk korang apa jenis pizza yang ada di Domino's. Manalah tahu korang tak pernah cuba kan. Kolin suka Domino's sebab doh dia tak tebal dan isi atas pizza yang banyak. Tapi paling favourite ayam dia laa...sedap wei. Makan hampir 6 ketul pun tak perasan huhuhuh

Owesome Forsome

 Chessy Mozarella Stix

Spicy Sambal 

Classified Chicken

Chicken Confidential

Prawn Passion

Ini sebahagian daripada pizza yang sempat kolin rasa masa berbuka hari tu. Untuk korang nak tahu apa lagi pizza yang ada boleh buka laman web mereka. Malah nak order online pun boleh. Hampir 30 jenis pizza dari Domino's yang boleh korang pilih dan cuba makan. Sekarang tengah promosi memang sesuai lah nak cuba pizza yang baru kan. 


Kalau Chessy Mozarella Stix ini pula sesuai untuk pengemar cheese. Sure korang terlebih kasih sayang dengan keju kalau cuba makan yang ini. Yang sebelah itu meatball, sesuai kalau nak bagi budak-budak makan. Senang nak makan dan tak keras langsung. 

Mengutamakan pelanggan mereka semenjak 1997, Domino's Pizza telah memberikan pelbagai tawaran istimewa serta promosi bagi memudahkan peminat setia mereka. Malahan pesanan boleh dibuat 7 hari lebih awal dan pelanggan ada pilihan samada pembayaran tunai, debit atau pun kad kredit. Best kan !!!

Lagipun Domino's Pizza ini boleh order guna telefon, online dan 30 minit masa penghantaran itu janji mereka. Kalau terlambat, Domino's akan memberikan free regular pizza voucher untuk pesanan anda yang berikutnya. So kalau lambat, dapat voucher. Teringin nak makan Domino's, order lagi siap dapat extra regular pizza. Seronok lah kan, free !!

Kalau take away atau bawa pulang pula, anda hanya perlu tunggu selama 15 minit sahaja tau. Dan kalau lambat dari masa yang dijanjikan dapat lah free Personal Pizza Voucher yang boleh kita order bila datang lagi. Murah rezeki dengan Domino's ini. Tu sebab kolin suka melepak Domino's. 


Ini pula antara pemanis mulut yang ada di sini. Banana Kaya, tapi kalau korang tak suka boleh cuba Choc Lava mereka, lembut sangat. 


Ini pula minuman istimewa terkini daripada Tropicana Frutz.
Order pada promosi mereka tu, dapat lah rasa Tropicana ini secara percuma. 

Kalau teringin selepas tengok blog kolin, korang dah boleh order untuk berbuka hari ini. Tak rugi pun sebab harga berbaloi sangat untuk berbuka bersama keluarga. Asyik makan nasi berlauk kan, apa kata ubah selera ini berbuka makan western sikit. Ada pelbagai topping pizza dari Domino's untuk kita cuba.

Terima kasih Domino's Malaysia untuk pengalaman ini.
Happy sangat dapat jumpa kawan baru dan kawan lama 

 Love,

Kolin Zainal



3 comments:

  1. yess esok boleh berbuka posa makan pizza dominos lahhh

    ReplyDelete
  2. wow.. bestnya kerana banyak pilihan menu..

    ReplyDelete

loving me..loving you