Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

KONGSI: Nikmati 18% pulangan tunai bersempena KEMPEN HARI GAJI SHOPEE

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Hari gaji weii...dari 26 sehingga 28 Februari, laman platform membeli belah terkemuka di Malaysia bakal mengadakan KEMPEN HARI GAJI SHOPEE. Kenapa kolin kata best sangat, sebabnya time gaji lah kita shopping kan hahahah. Jadinya dalam tempoh tarikh tu korang boleh shopping dan dapat kembali pulangan tunai sebanyak 18% berbentuk syiling Shopee. Bagi setiap pembelian RM1, yang suka shopping tu bakal menerima 18 syiling yang memberikan lebih ganjaran dan jua penjimatan. Mana yang gaji awal tu, tak simpan tepi, gigit jari haha


Menurut kata Pengarah Urusan Serantau Shopee iaitu Ian Ho, tahun lepas kami telah mendapati purata peningkatan sebanyak 25% dalam bentuk jumlah transaksi sepanjang tempoh penerimaan gaji iaitu dari tarikh 25 sehingga lah ke 31 setiap bulan. Aliran ini lah memberikan kami idea melancarkan Kempen Hari Gaji dan skema pulangan tunai 18% yang membolehkan pengguna setia berjimat membeli belah di waktu kemuncak ini. Memang kita semua membeli belah time gaji lah kan. Terima kasih lah kepada SHOPEE sebab memahami kami yang suka membeli online ni. 

Dan kalau korang semua nak tahu, kajian menunjukkan semasa waktu makan tengahari dan selepas makan malam adalah rekod tertinggi tau. Dan bayaran biasalah ada kad kredit, debit dan pemindahan dari akaun bank macam kolin ler. Senang ...pakai cash dalam akaun terus kannn..Antara kategori yang memang laku keras semasa musim dapat gaji ialah mobil, gadjet, kecantikan, permainan, pakaian wanita dan perabot atau perhiasan rumah. 


Kolin plan nak beli ni laa weiiiiiii

Bagi memastikan kempen ni bertambah meriah, Shopee akan memulakankeraian sempena hari penerimaan gaji ini dengan jualan pra-kempen bermula dari 21 Februari yang membariskan tawaran ekslusif daripada jenama terkemuka seperti Elianto, Pro Shop, Reckitt Benckiser dan banyak lagi. Sepanjang 3 hari kemuncak kempen iaitu dari 26 sehingga 28 Februari ini, korang boleh lah shopping sebab ada tawaran hebat untuk lebih 5000 produk tau. Korang boleh berjimat dan beli lah apa sahaja, sure harga tu meletops. Selain itu, permainan Facebook Live: Edisi Hari Gaji pada 26 Februari, pada pukul 2.00 petang yang membolekah penguna memenanggi syiling shopee dan hadiah utama merupakan telefon bimbit Samsung Galaxy Note 8 bernilai RM3,999 pun ada. Jangan lah korang melepas untuk sertai Jualan Lelong Mobil Hari Gaji di shopee_mamak pada aplikasi Shopee sepanjang kempen dan berpeluang memenangi hadiah bernilai lebih RM4,000 termasuk sebuah Nubia M2 Lite, sebuah Oppp F5 dan memenangi Penyedut Hampagas Dyson. Jangan ler kome orang tunggu wei...banyak benar sis dah kongsi pasal jualan habis-habisan ni. Buka website ni okay www.shopee.com.my tapi nak senang download aplikasi kat google store aje. Dan terus shoppinggggggg!

Kaki Shopping Online,

Kolin Zainal 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you