Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

LUNCH WITH MY EX BOSS

Reunion! Kami berdua pun dikira reunion tak hahaha. Ini lah ex boss kolin yang interview kita dulu dan sempat kerja dengan puan selama 1 1/2 tahun juga lah. Orangnya tegas tapi comel sangat. So memang belajar banyak sebab dia kerja memang kena semak betul-betul.



Minggu lepas ada masa terluang,terus wasap puan ajak lunch. Tapi special tau, ex boss yang jemput kita hhahahah. Masa dia jadi bos kolin banyak kami bercerita sebenarnya. So bila dapat jumpa sesekali kami update pasal keluarga dan aktiviti masing-masing sambil melepas rindu.


Tak cukup belanja lunch, titip pula duit sedekah ke anak-anak. Baik kan ex boss kolin, tu kadang segan nak ajak lunch sebab dia tak kasi kita belanja dia. 


Kolin harap pun sekeluarga terus sihat dan bahagia selalu. Banyak nasihat dia bagi kolin. Insha Allah kolin ingat selalu. Harap ada masa boleh jumpa lagi.


Thank you puan, terima kasih banyak-banyak. Ada rezeki kita jumpa lagi. Semoga ukhwah kita berpanjangan sampai bila-bila....


Thank you for reading this gaisss


1 comment:

  1. Seronoknya lah dapat ex boss yang baik dan still keep in touch. Kira satu rezeki lah kenal mereka yang baik dan murah hati ni. Tak kekok dan macam kawan kawan je kan.

    ReplyDelete

loving me..loving you