Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Raikan Hari Natal dengan meriah di Concorde Hotel Shah Alam

Assalammualaikum korang semua ! Ini berita baik bagi peminat makanan Western semasa sambutan Hari Natal atau Krismas tu. Selalu korang mesti nak rasa makanan masa perayaan itu kan. Tapi nak mencari yang HALAL mesti menjadi masalah. Jangan risau, hari ini kolin nak berkongsi dengan korang semua EXCLUSIVE CHRISTMAS TREAT di CONCORDE HOTEL SHAH ALAM yang menawarkan pelbagai hidangan yang bakal membuat korang semua menelan air liur! Hidangan Christmas Eve Buffet Dinner yang berharga RM120 nett untuk seorang manakala kanak-kanak yang berumur 4 tahun sehingga 12 tahun sama jua dengan warga emas mendapat diskaun sebanyak 50% dan 30% mengikut kategori. 

Yule Log Cake


Kalau dah cerita mesti korang nak tahu  hidangan yang bakal disediakan juga kan. Antara nya seperti di bawah ini. Bagi korang tau satu-satu nama hidangan tu. Yang suka makanan barat dan halal sure nak tak akan melepaskan peluang kan. 

* Traditional Pate, Avocado and Shrimps Salad
* Roasted Beef Aur Jus Dressing
*Premium Roast Whole Turkey with Mushroom and Giblet Sauce
*Grilled Catching Bear Salmon Fillet
*Minced Herbs Lamb Shank with Brown Spices
* X'Mas Log Cake
*X'Mas Fruit Cake
*Ginger Bread Bell House

Untuk ini korang boleh mula buat tempahan okay. Bertempat di Melting Pof Cafe bermula dari makan tengahari sehingga jam 4.30 petang tau. 

Christmas Roast Turkey







Kalau terasa lunch tu tak boleh datang, tak mengapa juga. Korang boleh cuba Hi-Tea mereka yang berharga RM70 nett seorang dan 50% diskaun untuk kanak-kanak sehingga 12 tahun manakala warga emas diskaun sebanyak 30% diberikan tau. Antara menu yang ada ialah Fresh Prawn Kataifi, Beef Medallion with Peppercorn Sauce, Tuna Quiche ala Funghi, Roasterd Chicken and Turkey Bird. Kalau pemanis mulut antara yang ada ialah Cherry Hollandaise Cake dan Scone with Sour Cream. 

Kalau tak mahu ke hotel, boleh juga take away atau bawak balik ye. Pre order buat 24 jam sebelum dan jangan lupa 50% deposit semasa menempah. Haaaa...kalau terasa nak buat party kat rumah, order aje sini. Confirm sedap dan berbaloi tuu. 

Antara Take Away - Festive Season Delight berharga dari RM30 nett sehingga RM380 nett. Pilih aje hidangan mana korang nak 

*Christmas Pudding
*Christmas Minced Meat Pie
* Christmas Stollen
* Christmas Turkey
*Roasted Rib Eye Beef
* Crusted Crown Rack of Lamb 




Kalau terlepas yang sambutan hari natal punya. Korang boleh juga cuba New Year Eve Buffet Dinner. Nak meraikan bersama kawan-kawan dan juga keluarga memang tak jadi masalah. Korang boleh terus ke www.shahalam.concordehotels.com atau call 03-5520 8000 untuk tempahan dan pertanyaan lanjut.

Apa yang boleh kolin katakan, HOTEL CONCORDE SHAH ALAM ini memang tak pernah gagal menceriakan hari kolin dengan hidangan mereka. Itu yang suka sangat melepak kat Melting Pot Cafe tu. Nanti dapat bonus akhir tahun, belanja family makan sini okay. Sure datang sekali nanti terus repeat. Tak percayaaa....sila lah cuba uolssss




Salam Sayang, 

Kolin Zainal 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you