Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Pengalaman shooting sehari !!

assalammualaikum dan salam sejahtera

hari tu kolin ada share pasal casting kan !! Alhamdulillah kolin terpilih untuk tampil dalam satu webfilm di bawah jenama yang besar di Malaysia. Ini bukan lah satu impian kolin pun, tapi inilah rezeki. Siapa sangka percubaan kolin dapat perhatian producer tu. Terima kasih sangat-sangat bagi kolin peluang ini. Peluang sekali seumur hidup.

Oklah, apa yang kolin boleh cakap bukan senang nak jadi Fasha Sandha oii..penat giler berlakon. Tu baru sehari, kalau la hari-hari macam pelakon lain yang hebat tu mau menangis kolin. Disebabkan ini webfilm yang bakal keluar di YouTube jadi pihak production mengambil masa satu hari untuk shooting. Korang tahu kolin mula berkerja dari jam 4.00 pagi sehingga 11.30 malam ye. Awal pepagi dan sampai lah ke malam !!!



Tapi apa yang boleh kolin simpulkan, ianya adalah satu pengalaman yang hebat buat diri kolin dan jua keluarga kolin. Terima kasih jiran-jiran kolin jua yang sporting. Rumah kolin jadi tumpuan la sekejap sebab jadi lokasi shooting. Buat masa ini jangan lah tanya dulu ek. Tunggu kalau dah keluar secara rasmi, kolin share ngan korang. Bukan niat nak glamor pun weiii !! Ini kan peluang....

"Ambil setiap peluang yang datang secara positif aje. Mungkin hari ini tak menjadi, mana tau esok lusa jadi nyata. Setiap yang hadir tu pasti ada manisnya, jadi kenapa perlu berkira-kira"

Ungkapan ini pernah kolin share kat IG lama dulu. Tu lah maksud kolin, apa sahaja yang datang kita kena cuba buat dan bagi yang terbaik. Rezeki yang datang semua ada alasan dan aturan. Alhamdulillah shooting seharian dan di panggil talent oleh semua production krew adalah satu pengalaman yang kolin tak pernah impikan. Pengalaman sekali seumur hidup ini memang manis sangat. Kenangan yang bakal kolin ingat selalu.




Terima kasih kepada yang memberi peluang kepada kolin. U know who you are !!
Kolin bersyukur sangat jalan ini di bukan dan kolin dapat bersama-sama menjayakan webfilm ini. Buat semua krew yang berkerjasama dengan kolin hari tu. Kolin nak mohon ampun maaf kalau ada terlebih terkurang. Yang pasti memang mereka bagus giler!!
Komited sangat buat kerja..kagum sebenarnya. 

Tak sabar nak tengok hasilnya nanti, ntah apa laa yang kolin meraban kan hahahah. 
So tunggu ok, kolin pun kena tunggu. Inilah dia pengalaman kolin shooting sehari !!!
Jadi retis la kunun hahahha. Tapi tak boleh pun anggap camtu, sehari aje pun weii..




Semoga kita semua dimurahkan rezeki ya...terima kasih membaca !

Love

Kolin Zainal 


 

6 comments:

loving me..loving you