Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Oh page view Ku!

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Terkadang kita sebagai penulis blogger ini terfikir gak berapa ramai yang sebenarnya baca blog kita kan. Tak akan lah nak syok sendiri, tapi pada kolin apa salahnya. Blog ini kan macam perjalanan hidup kita. Kita berblog untuk berkongsi segala yang memberi kebaikan kepada orang lain, betul tak?

Tapi kalau sambil kita berblog ada pulak kesempatan dan peluang mestilah kita ambil kan. Rezeki jangan di tolak, musuh jangan di cari. 

Ikutkan page view kolin tak lah macam blogger yang hebat tu. Tapi secara peribadi pencapaian 2000 page view sehari tu dah cukup mengembirakan. Terima kasih kepada yang sudi buka dan baca blog kolin. Ikutkan kata kawan, pencarian blog kolin di google pun dah meningkat !! 
Happy dengar weiii..

Inilah dia page view kolin untuk beberapa hari. Belum cukup hebat pun. Tapi cukup membanggakan diri seorang blogger bernama Kolin Zainal. 

Kolin percaya kat luar sana ada yang lebih hebat dan bagus. Tapi saja kolin nak share page view kolin ini. Buat korang yang selalu kata, senang berblog. Cubalah berblog dan konsisten. Kolin bermula dari 2011 dan masih terus menulis dan berkongsi sehingga hari ini sebab minat. Yang sampingan tu, bersyukur sebab keluarga kolin pun dapat tumpang apa yang kolin dapat sebagai seorang blogger. 






Syukur dengan page view yang makin meningkat ini. Thank you korang !!!!

Love,

Kolin Zainal 



12 comments:

  1. wah tahniah ! seronokkan bila tengok page view makin hari makin ramai :)

    ReplyDelete
  2. congrats Kolin...apa tips nak dapat pv sampai 2k..:)

    ReplyDelete
  3. takpa, lama lama nanti boleh naik mencanak punya !!!

    ReplyDelete
  4. Dulu sedih gak berapa ratus orang je baca dalam sehari. Sekarang ni alhamdulillah semakin bagus. Susah juga nak naik dengan niche travel semata.

    ReplyDelete
  5. Yeahh keep it up kak...sy punya dah merundum...sobss... Cri mood nk update perjlnn hidup xup2 jugak...bnyk review n org pon ntah mnat ke x nk baca hurmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe nanti usaha balik. Tp mmg kalu asyik review merundum jatuh huhu

      Delete

loving me..loving you