Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Experience: Shopping di Butik Jovian Mandiage

assalammualaikum dan salam sejahtera

Shopping di butik terkemuka seperti Jovian memang menjadi impian kolin. Masa musim raya hari tu, memang ramai yang kata SALE sangat berpatutan di Butik Jovian tapi kolin tak sempat pun nak pergi tengok. Tapi setelah mendapat kupon dari event yang kolin hadiri baru-baru ini, kolin decide untuk pergi.

Tujuan kolin memang nak tengok sangat koleksi hijab dari Umie Aida yang direka khas di Butik Jovian ini. Tapi masa kolin pergi, banyak koleksi dah out of stock sebab mereka menunggu koleksi untuk Aidiladha pula. Tapi yang penting, kolin sangat-sangat terperanjat sebab harga di Butik Jovian adalah mampu milik ye uolss..terkejut tak?!

Ada shawl yang sangat lawa dan selesa untuk dipakai. Memang kolin target yang itu dulu lah. Ada juga blouse yang harga dalam RM106 sahaja. Teringin sangat kolin nak sarung rekaan Jovian Mandiage wei. Memang tak dapat dinafikan rekaan dan material yang digunakan oleh pereka ini sangat-sangat mewah. 


Memang masa nak masuk tu rasa rendah diri pun ada, tapi korang jangan lah risau. Sebab staff di sini semua peramah dan baik-baik belaka. Boleh tolong kita cari bajet yang kita mahukan dan rekaan apa yang kita mahu. Semua staff dia memang membantu. Seronok masa shopping kat sini. 
Siapa sangka butik ini memang mesra alam tak macam butik-butik yang pernah kolin pergi.
 Nampak kita selekeh, layanan pun double standard kan. 

Susun atur kedai pun sangat best,  memang senang nak lihat apa rekaan yang ada. Dari warna terang ke warna pastel semua ada. Nasihat kolin, yang mana nak bertunang atau bernikah tu, boleh cari baju idaman korang kat sini. Sebab memang selesa dan tampil elegan. Nasib baik aku dah kahwin weiiii
Kasut yang ada tu pun dalam RM79.90 sahaja tau!



Kat Butik Jovian juga ada banyak aksesori ok. Memang meletops sangat aksesori yang ada kat sini. Harga pun sangat berpatutan sebab aksesori ini sangat high quality. 
Kolin kan kaki beraksesori, memang buntang mata lah tengok. 

Lagi pulak, tengok earings yang ada! Aduhai...sangat-sangat mengugat jiwa. Walaupun berhijabnista, tetap beli oii...demi kepuasan diri.


Akhirnya, dua helai shawl Jovian menjadi hak milik kolin. Tak sabar nak gayakan masa Raya Aidiladha nanti. Buat sesiapa yang masih mencari gaya untuk berhari raya korban nanti, sila lah ke Butik Jovian. Sure korang terngangga tengok harga yang mereka tawarkan. Sangat-sangat berbaloi tau.


Saja tak bukak tayang shawl baru Jovian hehehhe
surprise masa raya nanti ler hehehe
Kolin dah ada ber JOVIAN...korang bile lagi? Jangan lupa ikut Instagram mereka ok. Search saja Jovian Mandiage dan klik follow ok.

Love,

Kolin Zainal


12 comments:

  1. Nice shopping experience there!

    http://cre8tonebabe.blogspot.my

    ReplyDelete
  2. Baju dan accessories very nice here. WIll get a baju kurung for myself :)

    ReplyDelete
  3. wow I love shopping too, eyes on the jewellery.
    Wht color you chosen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. i choose shawl for myself. but my friend take the green bracelet cost RM85 after discount. Very very high quality

      Delete
  4. wowww.... nice... I like.... I want to go shopping also lah... hehehe

    ReplyDelete
  5. Wah, nampaknya sgt ‘classy’ koleksi Jovian cantiknya nama ni… :D

    ReplyDelete
  6. No wonder you are always stylish and gorgeous babe, shopping in this nice shop ya

    ReplyDelete

loving me..loving you