Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

bakul buah hantaran

Assalammualaikum
 
post sebelum ini kolin ada share majlis pertunangan anak buah aku kan..si faiz di bangi. So masa tu aku ni kunun bercadang nak sedekah satu bakul buat si faiz. bila aku tanya mak dia aka akak ipar aku kata dia tema pink biru..obviously aku takde lah warna tu. kebetulan kat opis memang dah siap bakul lawa dah..ingat nak letak buah aje.
 
so aku pun cilok ler bakul cantek tu dan letak buah hihihih
buah epal merah dan pisang..tapi next time tak mau letak pisang lah..cepat layu sangat ler. abis dah lembik dan hitam hitam pisang tu. benci ah..
 
tapi untuk efek yang lebih lawa..semua buah buahan itu kolin sapukan minyak masak atau marjerin pun bole. Tapi disebabkan kat rumah aku cuma ada minyak masak, menatang tu lah yang aku sapu heheh..anyway..saksikan lah bakul buah hantaran ku..
 
 comelkan..putih dan purple
 
 kome nampak tak...berkilat buah epal aku tuhh
 
cepat faiz..kata "terima kaseh..mak ndak"
 
 
so kita tunggu next year tuk update kenduri kawen si faiz ler ...
so sangat rajin kan aku buat hantaran..sesapa nak upah aku tuk jahanamkan koleksi hantaran korang..meh ler ..sila email kepada collin3108@yahoo.com..
 
adios

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you