Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Metrojaya Sale 10 Nov - 28 Nov 2012


 
Assalammualaikum
 
tadi kolin sempat lah singgah time lunch ke metrojaya sale yang diadakan di stadium shah alam tu. barang barang jualan mereka memang lah tidak mengecewakan. dari baju orang dewasa, barang perhiasan rumah, beg tangan berjenama, kasut dan apa saja yang rasa nak beli ada aje kat situ. yang perlu ada WANG haaaa tu aje tau..anyway, apa yang kolin minat sangat nak beli adalah perfume aka minyak wangi.
 
pernah dulu awal tahun kolin dapat beli vera wang RM30, JLo RM40, Sarah Jessica Parker RM40 dan CK Black for men RM70. kome bayangkan lah betapa murahyer. tapi masa kolin pergi pertengahan tahun takde pun weh...dan kali ni lagi hampeh...
 
so aku beli lah minyak wangi nama ntah apa-apa. Janji EDP dan murah..dan memang murah betul RM30 sahaja untuk 2 botol 100ml. Jadilah buat pergi kerja..yang ada tajuk tu aku pakai time nak ke tempat yang extra special hahahah...Lepas tu aku beli lipbalm silky girl RM3 dua batang.
Satu tuk aku dah of course satu lagi untuk diva aku si alisa maisara.
 
Dan lelain aku beli handwash, mandian dan strawbery shortcake perfume, lotion dan shampoo. Murah aje RM6 setiap satu..so macam satu set lah semua strawberry. Yang ni aku leh share ngan alisa..kalu aku beli yang dewasa punye alisa tak sesuai pakai. So aku beli yang kanak-kanak punye tumpang pakai hihihi...
 
tu aje lah kunjungan shopping untuk metrojaya sale kali ini. Tengah tunggu nose warehouse sale 5- 8 disember 2012 nanti...wahh aku suke borong kasut time tu RM10 aje satu tau!!!
 
so adiosss

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you