Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

My polkadot

Assalammualaikum
 
aku kalu pasal bergaya kome orang jangan ler dengki oi..kali ni aku beli baju ni dan suai padan aje ngan skirt yang aku ada. dan nasib baik sangat sesuai ok..ramai jugak keliru dan tanya ni baju siap atau aku tempah. obviously beli siap sebab material baju ni adalah tshirt. ...
 
anyway konon konon yang aku pakai ni fesyen peplum kut. aku pun kurang faham..tapi rasanye yes..cuma yang ini kembang dia labuh dan lebih besar. dan setahu aku peplum adalah kecik aje alun bawah tu seperti baju lama-lama arwah saloma dulu.
 
jadi nyer dengan besar hati aku nak berlagak ler..anyway posing posing is part of my work too. hihih..sekarang meh tengok aku mengada mengada...
 

 
dan bila aku tengok gambar gambar ni ..memang i put on weight. aku seriously dah gemuk ok..bagi sesiapa yang betul betul kenal aku memang kata aku dah gemuk. dan aku sendiri tengok memang aku dah gemuk. aiyoo tak kan la aku pun kene minum alpha lipid tu oiii..
 
so now..cabaran diet untukku aku bermula lah...
akan aku lestarikan diet ku kuang kuang..dan lebih best sekarang aku nak cari video untuk aerobic..sesiapa ada klip aerobic yang simple dan menarik sila lah share weh ngan aku..kata sharing is caring kan..sian aku weh. dan gemukk uuwaaa...
 
so now..lets diet, lets keep extra money...
diet diet...
 
oiiii...kolin nak diet..?! mampoo..puiii

2 comments:

  1. saloma dah meninggal ke.>? huhuhuhu.. tk tau pong...

    ReplyDelete
  2. aik zura...arwah saloma tu...masa zaman p.ramlee dulu dulu. dah meninggal lama dah.

    ReplyDelete

loving me..loving you