Thursday, December 20, 2012

Sinar FM

Assalammualaikum

today dah hari khamis dan tarikh cukup menarik 20.12.2012..dan memang hari ini adik kepada kawan baik aku si milah menikah. so pukul 5 nanti aku serbu umah ko nak makan tau, siap nak lauk eh ahahhah sebab nak bagi laki dan anak anak makan hahahhaha...jangan marah milah nanti kene jual...

apa yang aku tak puas hati nih, apasal sinar fm ni si keyril, kak engku dan SY takde nih. adoyai..penganti dema tu bukan tak bagus ..tapi aku memang dah rindu bangat dengan mereka bertiga ni. Lama tak dengar suara si mak tiri KE ....abg jem si SY...si keyril tu adoiyai..rindu lah

perjalanan aku ke tempat kerja hari hari minggu ini memang suram dan tak memang lah aku tak gelak langsung pagi pagi. penting tau ceria di pagi hari supaya bila masuk opis tu rasa macam syok aje. sebab pepagi dah ceria dengan story mory mereka bertiga.

topik pagi minggu ini pun tak memberangsangkan la..lagu pun macam tak kene ngan jiwa. ye lah bila ada yang tak kena memang cari salah orang aje!! hahahah

so please..abang jem, KE dan keyril..please!!
please be back next week! I am begging U..plsssssss uuwaaaa


I Miss OLD Sinar FM pagi crew!!!

 pic from goggle

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you