Monday, June 4, 2018

Tempahan Manik #rezekilangitramadan

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Salam 20 Ramadan korang !! Dah mula dah kat radio main lagu raya kan. Disebabkan sambutan Aidilfitri pun dah dekat, kolin pun mula sibuk lah sikit.  Sebenarnya ada aje tempahan, tapi tak serancak dahulu. Sebab kolin sendiri tak larat sangat nak bermanik. Tapi ada lah regular customer yang selalu datang tempah. Dan kali ini ada lah dua hasil tangan kolin yang nak tunjuk kat korang.








Ini lah hasil manik dari kolin. Thk uols

Love, 

Kolin Zainal 

1 comment:

loving me..loving you