Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Mengundi!!

assalammualaikum

kali pertama mengundi 2008 dan ini kali kedua kolin mengundi. Dan apa yang diundi adalah rahsia. Anyway kolin tengok sangat meriah dan syukur tiada apa-apa buruk berlaku. Dan harapnya tiada perhimpunan atau perarakan haram jua. Sebab sangat tak sihat untuk Malaysia..

kepada negeri yang telah diberi mandat oleh rakyat, buktikan lah mampu tadbir urus negeri tanpa menyalahkan pihak mana-mana. Semoga kreatif dan pandai mencari dana bagi membangunkan negeri masing-masing tanpa mengharapkan bantuan dari kerajaan pusat atau luar. Cari dana kita dan kreatif lah. Penat oii baca FB ..asyik cari salah orang aje. Tapi Melayu berpecah 3 ..tu yang sedih..anyway..jum review tempat kolin mengundi ...PJS..




lega dah selesai..dan telah dicalit juga. Rasa kelakar bila masing-masing balik rumah beriya-iya nak cuci nak uji kekekalan dakwat tersebut. Bagi kolin tu bukan isu besar, hilang cepat bagus gak..kang tak lawa jari aku. 

Anyway good job to SPR, kawan kolin ramai yang bertugas. Dan pastinya kolin rasa telus. Kita siapa nak hukum orang, kalu ada kesalahan biar lah Yang Esa nilaikan. Manusia tak sempurna..

Anyway...

Orang yang kurang baik tak semestinya ke Neraka..
sebab ada TAUBAT
Orang baik tak semestinya ke Syurga ...
sebab ada RIAK

*agreed with you my friend*

2 comments:

  1. Orang yang kurang baik tak semestinya ke Neraka..
    sebab ada TAUBAT
    Orang baik tak semestinya ke Syurga ...
    sebab ada RIAK


    mak suke statement tu nokkk..rasa nak buat status fb..voley? hahaha

    ReplyDelete

loving me..loving you