Monday, May 13, 2013

Skate Board

assalammualaikum

ali imran memang dah idam skateboard lama dah. Tapi untuk membeli kolin ajar menabung. So skateboard untuk budak berharga RM35 ini. Hasil tabungan ali imran RM20 dan kolin tambah RM15 sahaja. Menjadi ok..dia semangat nak kumpul duit untuk mainan dia seterusnya.

Nak dijadikan cerita tempat kolin memang menyediakan tempat riadah bagi basikal BMX , rollerskate dan skateboard. Jadi kami bawak imran ke sana. Sebenarnya alatan keselematan imran tak lengkap lagi. soon..soon..akan lengkapkan ..helmet dan padding..

jum tengok..star to polish..
ali imran with his skate board....



dia dah boleh imbang badan sambil turun bukit kecil tu. Dah pandai skill serba sedikit. Tak sabar nak tengok progress yang positif dari imran. Semoga imran berjaya!! yeay..

p/s: kolin nak main rollerblade balik lah..

2 comments:

  1. oit....disco rollerblade..jome arrrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm menarik aje kan..aku tengok kat groupon tu ..hihi

      Delete

loving me..loving you