Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

tale of becoming puan peja - part 4

assalamualaikum

kami semua bangun awal pagi tau..bangun awal melepak-lepak. lepas tu bersiap-siap untuk breakfast. Well breakfast di hotel impian morib ni ok aje.. tak meriah sangat pun tapi still ok sangat dah. Puan Peja duk kata tak sedap lah kan..but for me..the breakfast in Hotel Impian Morib..ok saja.



selesai breakfast, kawan-kawan kolin yang pemalas tu semua naik kereta balik ke bilik. Tapi kolin saja nak jalan sekitar dalam hotel. saja nak tengok jauh sangat ke dari bilik ke lobi hahahha. rupanya tak lah jauh sangat. Pendapat kolin, hotel ni bersih, cantik dan well maintain. Even bilik dia pun ok sangat dah dengan price yang diberikan. Well i don't know the price sebab Puan Peja sponsor kan hahahha...Dalam pusing-pusing hotel tu..sempat lah snap a few pictures. Ali Imran dan Alisa Maisara sangat seronok tengok 2 kolam ikan yang besar di belakang lobi nih..Owesome!!


dah selesai hotel tour..kolin dan semua yang ada..terjun lah kolam lagi! kali ni from 9 am till 11 am ok!..memang nak kasi puas hati mandi kolam kali ini. Sebab jam 12 nanti nak check out dan makan kenduri again!...


selesai mandi manda..kemas beg pakaian..kemas bilik so jom kawan-kawan kita check out sebab nak pergi tengok Puan Peja bersanding. Dan pada kali ini 2 kenduri Puan Reena pun bersanding jugak. So kami ada 2 kenduri untuk marathon..Wait for the last episode ok. Tak sabar nak meroyan bergambar dengan pengantin. 

sayonara semua...... 
tak boleh pakai 'adios' dah..ada yang meniru hahahhaha

2 comments:

  1. eh...bukan saya yg pemalas..mas yg pemalas..sy kalo leh pun nk jalan gak..kalo x leh tumpang gambar..pui..hahahaha

    ReplyDelete

loving me..loving you