Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Hasil 4 bulan dengan STEA TEH HIJAU

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Ingat tak ada satu entri blog kolin mengenai STEA TEH HIJAU yang dapat membantu mengawal berat badan tu. Kolin selepas review produk ini memang teruskan minum aje. Sebab kolin sendiri peminat green tea ini. Dan tanpa kolin sangka, STEA memang memang membantu kolin untuk hilang inci dan jua complexion muka. Muka pun sekarang kurang berjerawat, berminyak dan kurang masalah lah. Bab susut badan, tak usah cakap lah. Sebab lagi lama kolin consume produk ini dia macam kurangkan selera makan lah. Nak minum dan makan benda manis pun macam tak boleh ambil banyak sangat. Sebab macam terasa dah over manis tu. Dan hasilnya..pipi kolin tak tembam lagi uollssss


Kalau korang nak tengok yang first time kolin review pun dah hilang almost 2 kg berat badan. Tapi masa tu badan masih nampak tembam-tembam, pipi usah cakap ler. Memang terserlah sangat. Bahagian peha tu memang 'kepsi' sangat !! Sebab nampak bersayap tau. Korang jangan terkejut tengok gambar terbaru ni tau. Baju pink tu masa trip ke Penang bulan April 2017 dan gambar terbaru masa Julai 2017 menghadiri open house berhari raya. Nampak tak ketara muka dan susuk tubuh dah susut. Memang lah tak banyak, tapi kita hilang dan susut badan secara semulajadi tau. Jadi sihat lah, tak memudaratkan. Kalau korang sendiri buat research teh hijau adalah yang terbaik dalam anti-oksidan dan anti kanser. 
 Inilah gambar kolin !!! 
Haa mesti terperanjatkan ! Sebab kolin sendiri tak perasan kolin susut, tapi kawan-kawan ada tegur. Memang kalau perasan seluar dan baju kebaya ketat zaman dedulu semua dah boleh muat dah. Mana ketat tu dah mula longgar sedikit dan paling penting kolin rasa ringan badan. Dan lagi best, kolin sendiri dan jual STEA hahahah. Sebab kolin sudah cuba, dan jadi testimonial untuk produk ini tau. Produk yang organik, bagus untuk semua mesti lah kita share dengan semua orang kan. So korang nak beli STEA yang berada di Shah Alam, PJ, Kepong dan Jinjang boleh lah roger kolin kalau nak beli. Mana yang segan email pun boleh hehehe. 

Sama-sama kita tampil yakin dan sihat dengan STEA Teh Hijau ok. Kalau tak mula sekarang nak jaga kesihatan bila lagi betul tak. Kalau korang dah pernah minum teh hijau lain, korang patut cuba STEA sekotak. Lepas tu mesti korang nak lagi sebab STEA tak payau dan tak pahit. Dah abis minum, uncang tu guna untuk skrub muka dan badan. Tiada pembaziran pun setiap kali pembelian korang tu. Nanti 25 haribulan gaji kan ?!..jangan lupa order tau. 

Doakan kolin kurus dan sihat ye...


Love, 

Kolin Zainal  

5 comments:

  1. wow.......kurus laaaaaa....congrats..jom la sesama kurus....

    ReplyDelete
  2. Amanda suria bila nak share feedback awak pula 😍

    ReplyDelete
  3. untung laaa kurus kak...untung laaaa...hahahaha

    ReplyDelete
  4. wow santiknya...Jom dapatkan stea dengan saya.

    ReplyDelete

loving me..loving you