Monday, December 31, 2018

hari terakhir 2018 ..YESS ...kolin kerja hahahah

Assalammualaikum korang, lama giler rasa tak menaip kat sini hahaha. Walaubagaimanapun, ini lah hari terakhir tahun 2018. 31 Disember 2018 dan kolin bekerja oii, maklumlah selalu memang ambil cuti panjang dan naik tahun baru aje. Kali ini berubah sedikit jadual sebab banyak pulak keperluan naik sekolah perlu dibuat sebelum 1 Januari 2019.

Terima kasih 2018 yang telah memberikan banyak kenangan manis. Semoga 2019 lebih diberkati dan dipermudahkan semua. Buat korang pembaca blog terima kasih sangat sudi baca blog picisan macam kolin ini. 

Esok dah 2019 beb...hahahah.. 

HAPPY NEW YEAR UOLSS ....




2 comments:

  1. happy new year...aku cuti lama giler...syok btul rs haha..

    ReplyDelete
  2. Happy new year... moga 2019 kita terus dimurahkan rejeki. Ameen.

    ReplyDelete

loving me..loving you