Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

#HuggiesMyFastest beri serapan terbaik untuk si manja anda




Assalammualaikum korang semua dan harap semua baik-baik sahaja Sebagai ibu dan ayah terutama yang bakal menerima cahaya mata atau dah ada anak yang masih lagi mengunakan lampin pakai buang, mesti korang selalu tinjau jenama mana yang terbaik, betul tak? Ada jenama yang mungkin murah tapi selalu tembus atau bocor pula, kalau murah selalu kena ganti baru. Jadinya kos itu tetap sama, sebab murah dan kerap kena tukar. Ada juga yang harga mahal, tapi tak setanding harga dengan kualitinya. Tapi kita sebagai ibu bapa sentiasa nak yang terbaik. Berterima kasih lah sebab lampin pakai buang dari Huggies yang terbaru ini bakal memberikan ibu dan ayah tidur malam lebih lena dan nyenyak sebab anak memang selesa kekal kering sepanjang malam okay. 



Tahu tak kenapa? Sebab Huggies memperkenalkan #HuggiesMyFastest yang memberikan keselesaan pada kulit bayi agar sentiasa kering. Tak percaya singgah IG kolin dan lihatlah sendiri video yang telah kolin kongsikan. 








Lampin pakai buang dari Huggies yang sememangnya terkenal sejak zaman berzaman ini memang pernah kolin guna. Masa anak pertama kolin lahir 2006, kolin sendiri penguna tegar Huggies. Masa tu beg sampul tu warna biru cair dan memang harga sangat berpatutan setaraf dengan kualiti. Malahan kedua-dua anak kolin membesar dengan memakai jenama ini tau. Tiada pun kesan ‘rashes’ mahupun kulit tukar jadi kemerah-merahan. Kalau dulu dah bagus, kini Huggies mempunyai kuasa serapan yang terbaik dan sudah pasti memberikan keselesaan kulit kepada si manja. Kadar serapan yang sememangnya sekelip mata menjadikan lampin pakai buang Huggies adalah Malaysia Fastest Absorbing Diaper Pants

 

Itulah sebab kolin berkongsi hari ini yang sebenarnya produk ini ada 1,000 lubang mikro iaitu Rapi Absorb Techology yang mengunci kadar lembapan atau basah dari kulit. Itulah istimewanya buat semua ibu dan ayah kat luar sana. Tambahan lagi ciri 5-Way Comfort Fit adalah yang terbaik untuk si manja. Ianya ada ciri elastik yang boleh merengang dan selesa lah kalu pakai. Terutama di bahagian perut, belakang, pinggang dan kedua-dua belah kaki dan jua celah kelangkang. Lembut dan mudah memeri adalah pentingkan semua, kita tak nak kulit melecet dan menimbulkan ketidakselesaan sepanjang hari. Itu yang kolin suka Huggies, lagilah sekarang ada tambahan ciri-ciri baru yang baik untuk perkembangan si manja. 




Jika dah berminat tapi korang tak tahu nak beli kat mana dan harga, klik sini  http://bit.ly/2LgcBwt  dan silakan jenguk-jenguk lampin pakai buang Huggies yang terbaik di pasaran masa kini. Buat yang belum pernah guna lampin yang ini, kolin sarankan korang guna dan jangan lupa share pendapat korang di bawah penulisan ini tau. 

Semua ibu ayah nak yang terbaik, kini dah ada jangan cuba okay.

Salam Sayang, 

Kolin Zainal 


2 comments:

  1. Huggies memang satu jenama yang tidak asing lagi di kalangan ibu bapa. Memang bagus dipaer ni kerana kuasa serapnnya yang cepat dan pantas

    ReplyDelete

loving me..loving you