Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Serenata Spa

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

Buat ibu-ibu yang tak ada masa memandu untuk pergi SPA atau mengurut badan. Kini Serenata Spa iaitu mobile spa akan ke rumah anda sendiri untuk mengurut. Haa..mudah kan !! Menurut pengalaman kolin kan, kalau korang mengurut memang badan, kaki dan sebagainya di lumurkan dengan minyak. Lepas tu nak sarung balik baju dan drive balik memang tak best. Melekit, badan dah letih dan sebagainya. 

Itu lah sekarang dah senang, selepas mengurut di ruang selesa di rumah sendiri korang boleh terus rehat dan tidur. Andaikata ambil cuti sehari, urut sebelah pagi dan terus rehat sampai ke petang, bukan ke nikmat tu wahai kaum ibu. Sempena Hari Wanita Sedunia, 8 Mac 2017 kolin berbesar hati nak share promosi dari Serenata Spa untuk korang semua yang blogwalking blog kolin ini. Terima kasih sudi membaca ye. 


Tapi kolin nak maklumkan nombor telefon di poster tu dah out of service. Jadinya untuk korang yang nak call untuk tempahan call nombor baru ini tau 

013-3884043

Call cepat dan tempah sahaja slot korang segera. Ada promosi 2 jam traditional massage harganya cuma RM150 sahaja dan dapat full body scrub. Mana korang nak dapat harga mcam ini dah lah tak perlu kelur dari rumah pun. Tak ada duit petrol dan jua tol tau. 

Lagi best tilam, bantal, tuala dan sebagainya disediakan oleh pihak Serenata Spa. Korang cuma perlu sediakan ruang untuk berurut. Selainnya serah kepada yang pakar ye. 

 Jagalah kesihatan, jaga kecantikan. Kolin doakan semua sihat dan cantik selalu ye
Visit IG mereka untuk lebih banyak promosi ya www.instagram.com/serenataspa

Love 

Kolin Zainal 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you