Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Review: The Mutiara Abyra Foundation dari Babeskin365Official

Bertuah rasa badan kolin dapat bertemu dengan foundation muka dua dalam satu ini (2 in 1). Bedak yang boleh digunakan span kering atau basah ini dikatakan mampu untuk mengekalkan kecantikan dan kulit muka akan kelihatan berseri. 

The Mutiara Abyra Foundation yang mempunyai UV Protection, mampu mencerahkan kulit muka, mengawal minyak berjam-jam dan menutup lubang pori ini di datangkan dalam bentuk empat segi yang sungguh comel. Senang nak letak dalam handbag tau. Sebab compact dia sangat kecil. 
Warna pun sangat menarik tau.


Bila kolin buka daripada dalam kotak. Ada dua compartment, bahagian atas ada cermin dan bedak. Bahagian pula menempatkan sponge untuk menyapu muka. Memang elok sebab tidak berbau langsung foundation ini. Elok untuk kita yang memang tak tahan bau pada sesetengah produk yang berada di pasaran.

Guna tangan dan cuba sapu di bahagian belakang telapak tangan. Wahh....lembut tekstur bedak ini dan kolin memang tak sabar nak cuba atas muka. 

 nah...nampak tak perbezaan suci murni nya kulit muka kolin selepas di sapu foundation dari Babeskin365Offical ini. The Mutiara Abyra Foundation ini mampu menutupi banyak parut-parut jerawat kolin dan pori-pori yang tebuka pun banyak yang telah ditutup. Dengan adanya serbuk mutiara di dalam Mutiara Abyra Foundation kolin percaya ianya mampu mengatasi masalah kulit kolin.
  
Buat pengetahuan korang, sejak 2,000 tahun yang lalu, perubatan Cina telah menggunakan serbuk mutiara yang dihancurkan dalam ubat-ubat herba sebagai rawatan utk awet muda. Serbuk mutiara digunakan secara tradisional dalam minyak urut dan diurut ke dalam kulit untuk mencegah penuaan kulit terlalu awal, radang kulit dan jerawat.
 Teruja tak? Serbuk Mutiara memang telah digunakan sebagai agen kecantikkan sejak dahulu kala tau. 

Jadi jangan ragu-ragulah kalau korang nak cuba Mutiara Abyra Foundation ini.
 Untuk mendapatkan produk ini senang sahaja, ikut sahaja cara-cara di bawah:

Instagram: babeskin365official
Hotline: 012-2444 014 (Nurul), 012-2444041 (Jane), 018-2444988 (Pika), 0111-8889948 (Shila)


Mesti korang nak tahu harga bedak magik ini kan. Harga untuk Semenanjung Malaysia RM39.90 dan Sabah/Sarawak RM49.90. Murah bukan!! Buat sesiapa yang masih mencari foundation muka yang sesuai, boleh lah cuba Mutiara Abyra Foundation. Bedak dia ringan, senang nak sapu kat muka,
lagi pulak tak bercapuk-capuk apabila di sapu.
Sesiapa yang baru berjinak nak tatarias muka tu, kolin cadangkan cuba yang ini. Sure berbaloi-baloi.

Kolin cadangkan pakai span basah, jimat duit foundation tau. Tak perlu nak ada foundation dan bedak kering dah. Basahkan saja span, terus sapu kat muka. Jimat masa dan jimat duit sebab Mutiara Abyra Foundation ini memang dah dwifungsi.

Jangan lupa cuba The Mutiara Abyra Foundation dari Babeskin365Official ok.

"girls meet pearl"

Love,

Kolin Zainal




13 comments:

  1. macam mana pun nampak jelita wanita yang elegan ni

    ReplyDelete
  2. Wow the coverage is excellent!

    ReplyDelete
  3. The before after is truly a lot of difference!~ So cool!

    ReplyDelete
  4. Sy pun pakai foundation jgk.mmg boleh menambahkan kejelitaan wajah sy.tp bedak ni sy x ambil di klinik panel..pakai foundation mmg bagus untuk menambahkan kejelitaan wajah.cuma boleh sy dptkan tips mcm mana nak nmpk muda?

    ReplyDelete

loving me..loving you