Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Selamat Pengantin Baru Aween & Adha

assalammualaikum

Dah berlangsung pun majlis persandingan adik kolin yang no. 5 iaitu aween. Majlis diadakan dengan serba sederhana tapi meriah. Syukur Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar dan tenang. Takde pergaduhan atau pergelutan yang berlaku hahahah

Kolin dikesempatan ini mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua yang hadir pada majlis kami ini. Sekiranya ada yang terkurang atau tersalah mohon maafkan kolin sekeluarga. Kita manusia tak pernah buat silap kan. Elok kita muhasabah diri kita, sebab selama ini Allah SWT tutup aib kita untuk kita dipandang Mulia dan Baik di sisi Masyarakat. Kalau lah kita sibuk buka aib orang, bayangkan Allah SWT buka aib kita pula. Memang tak dapat digambarkan..betul tak??!

Ada rupa ustazah tak rupa kolin menulis ini hahahahha. Ini semua kolin cedok dari pesanan ceramah yang kolin sempat dengar dalam TV dan radio. Kekadang ada juga orang yang pesan pada kolin. Jadi kita bersangka baik sajalah kan..

 ayuni, alisa, aqilah, imani dan alawiyyah


Inilah princess dalam keluarga besar kami. Mereka semua ditugaskan menjadi flower girl untuk achik aween. Akan tetapi sebelum majlis bersanding semua flower girl dah tumbang sebab mengantuk masing-masing bangun awal untuk bersiap hahah. Takpe lah janji ada kenangan bila mereka dah besar nanti. 



Inilah pengantin baru kami...
Gambar ini kolin sempat rakamkan setelah semua majlis dah selesai dengan jayanya


Meja makan beradab


Pelamin yang sempat kolin posing sebelum semua majlis menjadi sibuk
nasib baik lah cuaca panas kalau lah hujan memang naya kan


Terima kasih banyak untuk ina dan mimie sebab sudi hadir di majlis adik kolin ye
terbaik lah uoolsss..yang kolin tak jemput tu janganlah terasa. Mereka ni kolin jemput sebab kenal aween. Yang tak kenal memang kolin tak jemput. Iye lah ..ini majlis aween kan..Kalau kolin buat..pasti semua kolin jemput tau!!



Buat kawan lama kolin yang memang sehati sejiwa masa di Shah's Village Hotel dulu. Terima kasih Zaila dan Syaiful sudi datang sekeluarga ke majlis kami. I miss you damn much zaila


Again...flower girl yang sempat posing atas pelamin



Ini ajelah gambar yang sempat kolin rakam sepanjang majlis berlangsung. Sebab terlalu sibuk melayan tetamu yang datang pada hari tu.

Selamat pengantin baru adha dan aween


love both of you damn much!!!


2 comments:

  1. thanks for inviting us husband and wife..makanan sedap weiihh...especially sambal belacan tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. welkam mimie..punya byk lauk tu..
      sambal belacan aje ko ingat ye hahahha

      Delete

loving me..loving you