Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Jalan Alor, Kuala Lumpur

Assalammualaikum

bila dengar nama jalan ini memang terkenal dengan 'black parade' kan. banyak kupu-kupu malam berkeliaran. tapi jangan salah sangka di dalam kawasan ini menyajikan makanan yang sedap-sedap tau. terutama nasi kandar mamak!!

dulu kolin bekerja kawasan ini di Menara PanGlobal dan The Weld. Sedikit sebanyak semasa bekerja di pusat bandaraya memberikan kolin pengalaman mencari tempat yang 'happening' di kawasan ini. 

nak dijadikan cerita, ahad tu kami sekeluarga bangun awal dan mencari sarapan pagi. Bila dah masuk KL berpusing-pusing lah kami. Tujuan nak pergi Menara KL sebab ada beli kupon MYDEAL.  Masuk aje jalan alor tu kami berenti di restoran mamak betul-betul belakang Hotel Istana Kuala Lumpur yang memang terkenal dengan lauk-pauk nasi kandar dan roti canai! zass parking dan mula lah order..so anak-anak jum kita makan!! Get a Life!!


pada masa nak menunggu makanan tu sampai..sempat lah kami anak beranak berposing. Kolin ni banyak hal dan perkara nak dilakukan sampai malas nak fikir orang-orang negatif..so much thing to do babe!! Makan cepat-cepat dan jum kita berjalan ye anak- anak...


dah siap kami parents posing..now turn anak-anak..


sori lah kolin terlalu adore my kids..hahahhahah

so siap sarapan..ayuh kita ke Menara KL. Kita have fun yaa..
so kepada semua yang mencari-cari tempat bersarapan baru, sila lah berkunjung di kawasan ini. Untuk lunch pun ok sangat..syok tu. 

Get busy, get life..


6 comments:

  1. hamboi cik abe pakai cap AA gitu..beli atas kapatebang ker

    ReplyDelete
  2. weih camne ko leh masukkan gambo berbanyak cam collage tu? hehehe...

    ReplyDelete
  3. zura..beli atas kapal ler hahaha

    mimie..tu pakai powerpoint..save jpeg hahaha

    ReplyDelete
  4. k.lin...skali tgok laki k.lin ni macam remy ishak...2x tengok..oh mata saya silap pandang..heheheheh

    ReplyDelete

loving me..loving you